قاتل اصفهانی ۳نفر را کشت اما قبل از کشتن ۳ کودک دستگیر شد

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط ماموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ساعت حدود ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز(سه شنبه) ماموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع قتل مسلحانه سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از منازل محله ملک شهر اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می یابند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل قاتل که مسلح بود را مشاهده می کنند و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره ماموران می بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح می کند که بلافاصله ماموران وی را دستگیر و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می کنند اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله معتاد به هروئین و شیشه بود که براثر توهمات ناشی از مصرف مواد به صورت جنون آمیز ابتدا مقتولان را در حالی که در خواب بودند با آجر مجروح و سپس با استفاده از اسلحه ای که در منزل بود دست به این جنایت می زند و قصد کشتن سه کودک این خانواده را نیز داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این کودکان از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط ماموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    3 7
    اصفهان زیاد مهاجر اومده ،از کجا میگین اصفهانی بوده؟
    • ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      3 0
      حالا هی اینجوری بوگو تا ی اصفهانیه اصیل دیگه مثل همین آقاهه ی بلایی سرت بیاره تا بفهمی بین اصفهانیهای اصیل هم همه جور آدمی پیدا میشه. خو نگو
    • ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      گمشو نسناس
    • حقگو ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      کسانی که در مبارزه با اعتیاد کوتاهی میکنند شریک جرم جرایم معتادها هستند . کسانی که اعتیاد را فقط بیماری میدانند باید پاسخگوی جنایات بیماران خود باشند
  • ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    3 6
    مگر در غزه ایی کودک بکشی
  • ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    5 0
    قاچاقچیان و مواد فروشان ، و آنهائی که در جمع کردن بساط این مفسدین فی الارض تعلل میکنید !!! فکر نمی کنید در این قتلها شریک هستید؟!!!!
  • هومن ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    اساسا این چه نحوه تیتر زدنه بگوئید یه قاتل در اصفهان... برای همه شهرها این کار رو میکنید جز تهران. یه قاتل تهرانی این کار رو کرد ببین چه جوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس