نماینده کلیمیان: دولت‌های اروپایی و آمریکایی در جنایات غزه دخالت مستقیم دارند

نماینده کلیمیان در مجلس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: در این جنایات رژیم غاصب اسرائیل، دولت‌های اروپایی و آمریکایی دخالت مستقیم دارند.

به گزارش مشرق، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، گفت: رژیم صهیونسیتی در این چند هفته اخیر به صورت بی‌رحمانه مردم بی دفاع غزه را مورد تهاجم قرار داده و تعداد بی‌شماری از کودکان، زنان و مردان را به شهادت رسانده است.

وی افزود: این رژیم کودک کش علاوه بر شهادت و مجروح کردن مردم غزه، آن‌ها را از آب، برق و گاز محروم کرده و با جلوگیری از ورود کمک‌های انسان دوستانه به شهر غزه باعث ایجاد یک نسل کشی در این شهر شده و این امر بسیار جای تأسف دارد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت جمع زیادی از زنان و کودکان غزه به تمام مردم آزاده دنیا تاکید کرد: در این جنایات رژیم غاصب، دولت‌های اروپایی و آمریکایی دخالت مستقیمی دارند و با حمایت‌های بی شرمانه خود از رژیم صهیونسیتی، این رژیم را در انجام کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بیشتر تحریک کرده‌اند.

سامه یح نجف آبادی تصریح کرد: رژیم غاصب در این کشتار از سلاحهایی که استفاده آن در قوانین بین‌المللی ممنوع است به کار می‌برد و باعث ایجاد ترس، هراس، آتش و خون در شهر غزه شده است.

نماینده کلیمیان متذکر شد: جامعه ایرانی کلیمی نه تنها در این برهه‌ زمان بلکه همیشه تمام اعمال شیطانی رژیم صهیونسیتی را علیه فلسطینیان و در حال حاضر علیه مردم غزه محکوم می‌کند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونسیتی قصد دارد با این کشتار غزه را غیر قابل سکونت کند اما از ایستادگی مردم غزه کاملاً مشخص است که این رژیم غاصب به حرکت شوم خود هیچ وقت دست نمی‌یابد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این جنگ به پایان نرسیده و مرحله اصلی جنگ در جنگ زمینی است و اطمینان دارم با تمهیداتی که حماس برای دفاع از شهر خود تهیه کرده ان‌شاءالله پیروز خواهد شد.

*طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقامت از روز شنبه ۱۵ مهر در سرزمین های اشغالی آغاز شد. در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند. اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس