تلفات مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی

در ششمین روز عملیات طوفان الاقصی، تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی روند رو به رشد داشت و همچنین شهرک‌های صهیونیستی مورد حملات موشکی مقاومت قرار گرفت.

سرویس جهان مشرق - ششمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی با حملات موشکی به شهرک های صهیونیستی ادامه پیدا کرد. همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی به حملات علیه مناطقی در شمال و جنوب غزه و کشتار مردم بی گناه غزه ادامه دادند.

از جمله مناطق مورد حمله توسط مقاومت، تل آویو بود. گردان‌های قسام در بیانیه‌ای نظامی اعلام کرد که در پاسخ به بمباران غیرنظامیان در غزه، مجددا شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است. تعداد تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی در روز ششم عملیات حماس نیز روند افزایشی داشت.

بر اساس گزارش‌های متعدد از نوار غزه، ‌ تعداد شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیش ۱۴۰۰ نفر رسیده و که تعداد قابل توجهی زن و کودک در میان شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند. بر اساس گزارش کارشناسان سازمان ملل، رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جنایت جنگی در نوار غزه است.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ


تحولات روز هفتم عملیات طوفان الاقصی

شلیک موشک مقاومت به سمت حیفا

۱:۲۲ - شلیک موشک عیاش ۲۵۰ به سمت حیفا

منابع عبری زبان اعلام کردند که یک موشک عیاش ۲۵۰ از غزه به سمت شهر حیفا شلیک شده است. ساکنان حیفا از شنیده شدن صدای انفجارهایی در این شهر خبر دادند.

۰۰:۴۱ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۷ نظامی دیگر این رژیم که در درگیری‌ها با مبارزان مقاومت کشته شدند، را منتشر کرد. و نتانیاهو بر سر شدت حملات علیه غزه

۰۰:۳۰ - اختلاف میان گالانت و نتانیاهو در باره کاهش شدت حملات به غزه

برخی منابع عبری زبان از اختلاف یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو بر سر حملات علیه نوار غزه خبر دادند. این منابع تاکید کردند که گالانت گفته باید از شدت حملات علیه غزه کاسته شود، چرا که به خاطر حملات گسترده به غزه "اسرائیل" حمایت برخی کشورها و ملت‌ها را از دست داده است.

گالانت گفته که در آغاز نبرد حق با ما بود اما اکنون پس از حملات شدید به غزه بسیاری از کشورها و ملت‌ها به رژیم صهیونیستی پشت کرده‌اند. منابع مذکور عنوان کردند که با این حال، نتانیاهو درخواست گالانت برای کاهش حملات به غزه را نپذیرفته است.

انتشار خبر انهدام یک بالگرد صهیونیستی با تلفات بالا

۲۳:۲۹ - منابع عبری خبر دادند که گردان‌های قسام یک بالگرد اسرائیلی حامل ۵۰ نظامی را هدف قرار داده و سرنگون کرده است. این خبر مربوط به اولین روز حمله است که اکنون مجوز انتشار پیدا کرده است.

۲۳:۰۴ - تعداد شهدای غزه به ۱۹۰۰ نفر و کودکان شهید به ۶۱۴ نفر رسید

۲۲:۵۷ - جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای دیگر را در منطقه السوارحه در اردوگاه النصیرات بمباران کردند که طی آن تعدادی شهید و مجروح شدند.

۲۲:۱۲ - کانال ۱۲ «اسرائیل»: نتانیاهو کنفرانس خبری را به علت دریافت گزارش امنیتی فوری ناتمام گذاشت و سالن را ترک کرد.

بیش از ۶۰ درصد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه زن و کودک هستند

۲۱:۵۷ - وزارت امور خارجه عربستان: ادامه حملات علیه غیرنظامیان در غزه را محکوم می‌کنیم. خواستار لغو محاصره برادرانمان در غزه هستیم.

۲۱:۲۴ - حمله راکتی مجدد به عسقلان و شهرک‌های مجاور غزه در واکنش به جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها در غزه

۲۱:۱۷ - سازمان عفو بین‌الملل: اسرائیل باید فورا دستور کوچاندن وحشتناک ساکنان غزه را لغو کند، این خواسته غیرممکن است.

انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/ حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد/هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
دیدار امیر عبداللهیان با فرماندهان مقاومت

۲۰:۳۲ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۶۰ درصد شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه زن و کودک هستند.

۲۰:۲۹ - مقاومت فلسطین لحظاتی قبل مجددا در پاسخ به قتل و کشتار غیرنظامیان در غزه، شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان را هدف حمله راکتی قرار داد.

۲۰:۲۳ - کاخ سفید اعلام کرد که اولین هواپیمای حامل اتباع آمریکایی، فلسطین اشغالی را به مقصد اروپا ترک کرده است.

حمله حزب الله به پایگاه های رژیم صهیونیستی

۱۹:۴۱ - حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به حملات عصر امروز "اسرائیل" به اطراف برخی شهرک‌های جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی برخی پایگاه‌های ارتش صهیونیستی را به شرح زیر با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی در بین نیروهای دشمن بجا گذاشتند: پایگاه العباد، پایگاه مسکفعام، پایگاه رامیا و پایگاه جل العلام.

۱۹:۲۷ - خبرگزاری رویترز اعلام کرد که عربستان مذاکرات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرده است.

۱۹:۰۴ - رژیم صهیونیستی گروهی از خبرنگاران از جمله اعضای تیم رسانه‌ای الجزیره را در جنوب لبنان هدف قرار داد که طی آن یک خبرنگار به شهادت رسیده و ۳ خبرنگار دیگر از جمله خبرنگار و عکاس شبکه الجزیر زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی خودروی این خبرنگاران را در منطقه علما الشعب هدف قرار داده است.

هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی/ پیدا شدن جنازه ۳۰ نظامی صهیونیست دیگر

۱۸:۳۵ - منابع عبری زبان اعلام کردند که یک افسر سازمان اطلاعات و یک فرمانده نظامی اسرائیلی در حولیت در درگیری‌ها با نیروهای مقاومت در نوار مرزی باریکه غزه کشته شدند.

۱۸:۱۱ - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۱۱ فلسطینی در کرانه باختری در درگیری با نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند.این وزارتخانه افزود که شمار شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۴۵ نفر افزایش یافته است.

انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/ حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد/هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
حملات مقاومت به غزه

۱۷:۳۶ - گردان‌های شهید عزالدین قسام در ادامه پاسخ به حملات جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی علیه غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.

۱۷:۰۲ - ارتش رژیم صهیونیستی منطقه علما الشعب تا الضهیره در مرز لبنان را هدف حمله شدید قرار داد.

۱۶:۱۲ - گروهان‌های قدس ـ گردان طولکرم اعلام کرد که در چارچوب نبرد طوفان الاقصی نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه نظامی الطیبه هدف قرار داده است.

۱۶:۰۱ - منابع عبری زبان: اجساد ۳۰ نظامی اسرائیلی کشته شده جدید در شهرک بئیری در اطراف غزه پیدا شد.

گزارش‌های تایید نشده از سرنگونی جنگنده اسرائیلی در غزه

۱۵:۰۵ - برخی منابع اعلام کردند که مقاومت با موشک زمین به هوا یک جنگنده اسرائیلی را در آسمان نوار غزه هدف قرار داده و سرنگون کرده است.

۱۴:۳۵ - درگیری‌های شدیدی بین فلسطینیان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان است/ اخبار اولیه از شهادت و زخمی شدن شماری در این درگیری‌ها حکایت دارد.

۱۳:۴۹ - دبیرکل اتحادیه عرب در پیامی به دبیرکل سازمان ملل: کوچاندن اجباری ساکنان غزه به موجب قوانین بین‌المللی یک جنایت است.

انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/ حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد/هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
ادامه بمباران غزه

۱۳:۱۸ - گردان‌های قسام در بیانیه‌ای نظامی اعلام کرد که در پاسخ به ادامه بمباران غیرنظامیان در نوار غزه، فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۳:۰۳ - رسانه‌های عبری زبان به طور رسمی شمار کشته‌های اسرائیلی از آغاز نبرد طوفان الاقصی را ۱۵۰۰ نفر اعلام کردند.

۱۲:۳۶ - وزیر خارجه لبنان: هشدار می‌دهیم که ادامه حملات به غزه، کل منطقه را به آتش خواهد کشید.

۱۲:۲۵ -دو موسسه حقوقی اسرائیلی در بیانیه‌ای مشترک: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، جنایت جنگی است و در سایه این فاجعه انسانی، دو میلیون فلسطینی در این منطقه زنده نخواهند ماند.

انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/ حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد/هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
ادامه حملات موشکی به مناطق اشغالی

تایید اسارت ۱۲۰ نظامی رژیم صهیونیستی

۱۲:۰۰ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در غزه، ۱۵۰ راکت به سمت شهر اشغالی عسقلان شلیک کرده است.

۱۱:۵۵ - ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه به اسارت ۱۲۰ نفر از نظامیان خود در نبرد طوفان الاقصی اذعان کرده و خانواده‌های این نظامیان را در جریان قرار داده است.

تقویت نیروهای رژیم صهیونیستی در شما غزه/حمله به دیپلمات صهیونیستی در پکن

۱۱:۴۱ - خبرنگار المیادین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال تقویت نیروهای خود در شمال نوار غزه و استقرار تجهیزات جنگی در این منطقه است.

۱۱:۲۹ - روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که یک دیپلمات اسرائیلی در چین با سلاح سرد هدف حمله قرار گرفته است.

حمله به دیپلمات صهیونیست در پکن

هلاکت ۱۳ صهیونیست در اثر بمباران غزه/ هلاکت یک ژنرال دیگر رژیم صهیونیستی

گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که بر اثر بمباران گسترده دو استان شمال و غزه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ اسیر اسرائیلی از جمله چند تبعه خارجی (دو تابعیتی) کشته شده‌اند.

رژیم صهیونیستی پس از ۶ روز پنهان‌کاری، به کشته شدن ژنرال لئون بار ۵۴ ساله از فرماندهان ارشد لشکر کرانه باختری در جریان درگیری با نیروهای قسام در اطراف غزه اعتراف کرد.

۱۰:۰۵ - موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: دولت اسرائیل و نخست وزیر آن باید به شکست خود اعتراف کرده و استعفا دهند.

انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/ حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد/هلاکت یک افسر اطلاعاتی و یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم
افزایش شمار کشته شدگان رژیم صهیونیستی

۹:۳۶ - انفجار در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی

خبرنگار الجزیره از وقو ع ۳ انفجار در اطراف شهرک الضهیره در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

الجزیره تاکید کرد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز منطقه الناقوره در جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

دستاورد صفر رژیم صهیونیستی تاکنون

۹:۲۰ - اذعان صهیونیست‌ها به عدم کسب هیچ دستاوردی در غزه

منابع عبری زبان اذعان کردند که به رغم حملات و بمباران‌های گسترده غزه، تا این لحظه حتی یک دستاورد مهم نظامی هم کسب نشده است.

حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

۹:۲۸ - شمار کشته‌های شاباک در مرز غزه به ۱۰ نفر رسید.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که شمار کشته‌های سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" در درگیری‌های مرز غزه با مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

۷:۴۶ - ارتش اشغالگر اعتراف کرد ژنرال تروریست لیئون بار، ۵۴ ساله، از افسران بخش کرانه باختری در نبرد طوفان الاقصی به هلاکت رسیده است.

۷:۰۰ - کارشناس نظامی روزنامه آمریکایی واشنگتن پست: بمب هایی که آمریکا در یک سال بر سر افغانستان انداخت، اسرائیل تنها در ۶ روز به نوار غزه انداخت.

۶:۳۲ - هلیل بیتون روزین، خبرنگار کانال ۱۴ عبری: ارتش اسرائیل تا این لحظه واکنش قاطعی به این کشده شدن یک سرباز اسرائیل توسط حزب الله نشان نداده است.



تحولات روز ششم عملیات طوفان الاقصی

تایید استفاده رژیم صهیونیستی از بمب فسفری

۰۱:۵۲ - سازمان دیده‌بان حقوق بشر تایید کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اکتبر در حمله به غزه و لبنان از بمب فسفری استفاده کرده است.

۲۳:۳۱ - خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش منتظر موافقت مقامات سیاسی برای آغاز حمله زمینی به غزه است.

۲۳:۲۹ - شهرک صهیونیست‌نشین "عوفرا" در شمال رام الله هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفت.

۲۳:۱۹ - شهرک صهیونیست‌نشین "فرد یریحو" در جنوب اریحا برای بار دوم طی شب جاری هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفت.

۲۲:۵۸ - اذعان ارتش صهیونیستی به هلاکت یک نظامی خود در مرزهای شمالی

هلاکت یک نظامی صهیونیست در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی از نظامیان خود در مرز با لبنان بر اثر اصابت موشک هدایت‌شونده کورنت توسط حزب الله اذعان کرد.

۲۲:۴۷ - شمار کشته‌های صهیونیست‌ها به ۱۴۰۰ نفر رسید

برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۱۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
عملیات استشهادی در مناطق صهیونیستی

۲۲:۳۴ - سازمان ملل: ساکنان غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارند

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرد که ساکنان نوار غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارند.

«فرانچسکا آلبانیز» امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی تاکید کرد که تعداد زیادی از ساکنان نوار غزه به شیوه‌ای وحشیانه‌تر از قبل قتل عام شدند و این منطقه تحت محاصره همچنان تحت ضربات سخت و گسترده "اسرائیل" قرار دارد.

۲۲:۱۹ - بمباران منزل خانواده السنوار

اشغالگران صهیونیست منزل حامد السنوار برادر یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را بمباران کردند. بر اثر این بمباران تعدادی از اعضای خانواده برادر السنوار شهید شده‌اند.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
بمباران شدید غزه

صهیونیست‌ها همچنان در اختلاف و دو دسته‌گی

۲۲:۱۶ - مخالفت لاپید با کابینه تشکیل اضطراری

کانال ۱۲ "اسرائیل" اعلام کرد که یائیر لاپید رهبر مخالفان گفته است: «به دولت اضطراری نخواهیم پیوست. این اشتباهی است که در تفکر گانتز و آیزنکوت وجود دارد.»

۲۱:۳۴ - شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۳۲ نفر رسید

۲۱:۲۰ - دو نیروی دیگر شاباک در مرز غزه به هلاکت رسیدند

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت دو نیروی دیگر خود در درگیری‌ها با مقاومت در اطراف غزه خبر داد.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
آژیر خطر در حیفا

۲۱:۰۵ - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در پایگاه هوایی حتسریم به صدا درآمده است.

۲۰:۵۲ - گردان‌های قسام در پاسخ به ادامه حملات علیه غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله راکتی قرار داد.

۲۰:۳۱ - تیراندازی در قدس اشغالی/ دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند

منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی به سمت یک مرکز پلیس در نزدیکی منطقه باب الساهره در قدس اشغالی خبر دادند.

نتانیاهو: چاره ای جز مرگ یا زندگی پیش روی خود نداریم

۲۰:۲۹ - نتانیاهو: چاره‌ای جز مرگ یا زندگی پیش روی خود نداریم. حماس اگر می‌توانست همه ما را به قتل می‌رساند. امروز همه توان خود را برای پیروزی اسرائیل بکار گرفتیم.

۲۰:۰۲ - کمک نظامی انگلیس به "اسرائیل"

رویترز به نقل از منابعی اعلام کرد که انگلیس دو ناو جنگی خود را به خاورمیانه می‌فرستد و جنگنده‌های آن در منطقه اقدام به گشت‌زنی هوایی برای حمایت نظامی از "اسرائیل" خواهند کرد.

نظامی اسیر صهیونیست: ما جنایتکار هستیم

۱۹:۱۳- شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال افزایش است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۲۵ نفر دیگر از نظامیان و افسران کشته شده را اعلام کرد و بدین ترتیب شمار کلی کشته‌های ارتش تا این لحظه به ۲۴۷ نفر افزایش یافت.

۱۹:۱۰ - ابوعبیده سخنگوی قسام:

به اسرای فلسطینی مژده می‌دهیم برگ برنده‌هایی که در اختیار داریم، بهای آزادی آن‌ها خواهد بود.

۱۸:۱۲ - حمله راکتی گسترده به اراضی اشغالی

مقاومت حملات موشکی و راکتی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی در واکنش به ادامه کشتار غیرنظامیان در غزه انجام داد. مقاومت فلسطین لحظاتی قبل پایگاه هوایی حتسریم را هدف حمله راکتی قرار داد. مقاومت ۱۳۰ راکت و موشک هم به سمت قدس، عسقلان، بئر السبع، نتیفوت و سدیروت شلیک کرده است.

مقاومت فلسطین منطقه افشلوم و عین الثالثه را هدف حمله راکتی قرار داد.

گریه امدادگران بعد از شهادت ۴ تن از همکاران خود

۱۸:۰۹ - درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در کیزوویم

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اسرائیلی در شهرک کیزوویم در اطراف غزه خبر داد.

۱۷:۵۶ - گردان‌های قسام پایگاه نظامی اسرائیلی ایرز در مرز با غزه را هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار داد.

العاروی: رژیم صهیونیستی برنامه حمله به غزه پس از اعیاد یهودی را داشت

۱۷:۲۸ - العاروی: ما اطلاعاتی داشتیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها در حال آماده شدن برای حمله به ما پس از اعیاد یهودی هستند. با حمله به نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت غزه، حمله‌ای پیشدستانه انجام دادیم و نیروهای دشمن بسیار زود از هم فروپاشیدند.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
حضور مردم مصر برای اهدای خون برای کمک به مردم غزه

۱۷:۱۷ - بلینکن برای پیگیری موضوع آزادی اسرای اسرائیلی راهی قطر می‌شود

خبرگزاری اسکای نیوز اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا فردا برای پیگیری موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه راهی قطر خواهد شد.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: نتوانستم از اسرائیلی ها مراقبت کنیم

۱۷:۰۲ - اذعان رئیس ستاد کل ارتش "اسرائیل" به شکست در برابر حماس

هرتزی هالوی گفت که نتوانستیم از اسرائیلی‌ها حمایت کنیم و از این مسئله درس خواهیم گرفت و در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده، تحقیق خواهیم کرد اما اکنون زمان جنگ است.

۱۶:۴۹ - شهدای غزه به ۱۴۱۷ نفر افزایش یافت

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
بمباران غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۱۴۱۷ نفر افزایش یافته است.

۱۵:۳۴ - گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی را در پایگاه مردخای در مجاورت نوار غزه هدف قرار داده است.

۱۵:۳۰ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی فرودگاه دمشق و حلب را در واکنش به شلیک راکت از سوریه به اراضی اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.

آمریکا در عملیات علیه حماس دخالت نخواهد داشت

۱۵:۲۱ - نیویورک تایمز به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که این کشور در عملیات آزادی اسرا در غزه مشارکت نخواهد کرد.

۱۵:۰۴ - بلینکن: ۲۵ آمریکایی در اسرائیل کشته شدند

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی: ۲۵ آمریکایی در اسرائیل کشته شدند و ما از دست دادن آن‌ها ابراز تاسف می‌کنیم.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
وحشت صهیونیست ها از حملات موشکی مقاومت

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

۱۴:۵۶ - رژیم صهیونیستی فرودگاه‌های دمشق و حلب را هدف قرار داد.

۱۴:۵۱ - تمام تجهیزات پزشکی تقریباً تمام شده است

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تمام تجهیزات پزشکی در غزه تقریباً تمام شده است.

۱۴:۳۰ - عسقلان هدف حملات راکتی القسام قرار گرفت

گردان‌های القسام در ادامه پاسخ به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، با ۵۰ راکت شهر اشغالی عسقلان را هدف قرار داد.

۱۳:۵۸ - فایننشال به نقل از ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: آنچه در صورت حمله زمینی به غزه در انتظار سربازان اسرائیلی خواهد بود، بسیار بدتر از آن چیزی است که می‌توان تصور کرد.

۱۳:۳۸ - وزارت بهداشت فلسطین: شمار شهدا به ۱۳۵۴ نفر و مجروحان به ۶۰۴۹ نفر رسید.

۱۲:۵۸ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وظیفه ما کسب اطلاعات و تامین امنیت (اسرائیلی‌ها) است که در این زمینه ناموفق عمل کردیم. ما و دیگر مسئولان پس از پایان جنگ در مورد تمامی این مسائل تحقیق خواهیم کرد.

اسارت نزدیک به صد نظامی صهیونیست

۱۲:۲۶ - اسارت ۹۷ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت ۹۷ نفر از نظامیان خود در غزه اذعان کرده است.

ادامه حملات مقاومت به مناطق اشغالی

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
افزایش آمار تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی

۱۲:۱۱ - افزایش کشته‌های نظامی امنیتی صهیونیست‌ها

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع رسمی آمار کشته‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را تا این لحظه به شرح زیر اعلام کردند:

۲۲۰ نظامی ارتش، ۴۵ نیروی پلیس، ۸ نیزوی امنیتی شاباک

۱۱:۳۸ - شهادت یکی از رهبران جهاد اسلامی در حمله به غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عبدالرحمان شهاب از رهبران این جنبش در بمباران خانه‌اش در شهر غزه همراه با دیگر اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیده است.

ورود رسمی مقاومت در کرانه باختری به نبرد علیه رژیم صهیونیستی

۱۱:۲۵ - ابو حمزه سخنگوی گروهان‌های قدس ورود رسمی مقاومت در کرانه باختری به نبرد طوفان الاقصی را اعلام کرد.

ابو حمزه تاکید کرد ضربات سختی که دشمن صهیونیستی از مقاومت در غزه دریافت کرده، در دیگر میادین هم دریافت خواهد کرد.

ادامه آتش مقاومت بر سر شهرک‌های صهیونیستی در ششمین روز طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی: بیش از ۶ هزار تن بمب روی غزه انداخته شد/ تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۴۰۰ نفر رسید + عکس و فیلم
آثار حملات موشکی مقاومت

۱۰:۵۴ - آلمان برای ادامه جنایت علیه غزه به "اسرائیل" پهباد می‌دهد!

عمیشای شتاین خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که آلمان قرار است دو فروند پهباد که رژیم صهیونیستی درخواست آن را داده بود، به این رژیم تحویل دهد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها هزار صهیونیست را از ۲۴ شهرک مجاور غزه به دیگر مناطق انتقال داده است.

۱۰:۴۳ - بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده است.

افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه

۱۰:۱۳ - شهدای غزه به ۱۲۰۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۲۰۳ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز ۵۷۶۳ نفر است.

۹:۴۸ - بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس خیزش فلسطینیان در کرانه باختری همزمان با نبرد طوفان الاقصی در غزه به بازداشت گسترده فلسطینیان در این منطقه روی آورده است. فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس خود را برای نبردی طولانی مدت آماده کرده و اکنون جنگ را بر همین اساس پیش می‌برد.

براساس گزارش های منتشر شده، نظامیان اسرائیلی طی ساعات گذشته ۵۵ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس بازداشت کردند.

حملات ناجوان‌مردانه به غزه

۹:۳۱ - ایهود باراک: منفعتی در ادامه این جنگ وجود ندارد

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که "اسرائیل" هیچ منفعتی در ادامه و گسترش این جنگ ندارد.

ایهود باراک تاکید کرد که هر کجای دنیا بود، نخست وزیر به خاطر آنچه اتفاق افتاده، استعفا می‌داد.

۹:۲۳ - حمله موشکی مجدد به تل آویو

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای نظامی اعلام کرد که در پاسخ به بمباران غیرنظامیان در غزه، مجددا شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است.

افزایش تلفات نظامی رژیم صهیونیستی

کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ۲۲۰ نفر رسید. منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۳۱ نفر دیگر از نیروهای خود را که در درگیری با مبارزان مقاومت کشته شدند، منتشر کرده است. بدین ترتیب شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۲۲۰ نفر رسید.

۹:۲۱ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای حمله زمینی به غزه اتخاذ نشده اما خود را برای آن آماده می‌کند.

۹:۱۷ - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با سی ان ان: موضوع گروگان‌ها بسیار حساس و پیچیده است و تاکنون با چنین مسئله‌ای سر و کار نداشته‌ایم.

۹:۱۰ - شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید

منابع عبری زبان اعلام کردند که شمار کشته‌های اسرئیلی در در نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۱۳۰۰ نفر رسیده است. شمار مجروحان نیز ۳۳۰۰ نفر اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 46
  • US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    70 37
    الحق که حماس حماسه آفرید
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      42 16
      چرا مسلمونا کاری که حماس کرد رو تمومش نمیکنن؟! بهترین فرصته برای نابودی
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 25
      امریکا و فرانسه و انگلیس و ناتو و افکارعمومی دنیا وامیستن شماها اسراییل رو نابود کنید؟
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      25 5
      کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
    • مقدس IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      23 2
      دقت كرديد شردوغان دزد بى شرف و حاكم صهيونيست رژيم جعلى باكو خفه خون گرفته اند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 5
      آخه بازی که ترکیه شروع کرده برای تخریب کریدور هند عربستان اسراییل اروپا رو که شما نباید وارد بشید. این فزیب برای زدن ایران و سوریه هست. اردوغان 21 شهریور رسما در مخالفت با دالان هند-امارات-عربستان-اردن-اسراییل -اروپا اعلام میکنه: "" بدون حضور ترکیه هیچ گذرگاه تجاری وجود نخواهد داشت"" قطعا این حمله حماس طراحی اردوغان هست که هم این کریدور هند اروپا رو تخریب کنه و هم با کشوندن سوریه و حزب اله به جنگ با اسراییل ، نیروهای متحد ایران رو بوسیله غرب نابود کنه. برنده این جنگ فقط و فقط ترکیه و اردوغان هست. والسلام
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      منظورت از حماسه ؟
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 2
      بنظرمن غربگدای پیرمردالبانی نشین که موقع حرف زدن دندون مصنوعیام میفته:الان بهترین فرصت برای اعزام به جبهه های حق(جمهوری اسلامی) علیه ناحق(اسراییل) و نابودی اسراییل وامریکا وناتو وانگلیس و شهادتتون هست.منتظرید طلبیده شید؟
    • adrian DE ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 3
      متاسفانه تنها دلیلی که کشورهای مسلمان می ترسن به فلسطین مستقیما کمک کنن داشتن بمب اتم اسرائیل هست. باید حزب الله و حماس هم بمب اتم داشته باشن. اینطوری وقتی اسرائیل در تنگنا قرار می گیره تهدید اتمی میکنه
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      چرا حمایت کشورهای ترسو و بزدل اینقدر علنی،واضح و سریع اتفاق میفته ؟ اونوقت شیر دلان محور مقاومت فقط محکوم می‌کنند ؟ حزب الله لبنان بعد هر ۱۰۰ نفر شهید فلسطینی یه راکت میزنه ؟ اینجوری میگیم از مظلومان غزه حمایت میکنیم؟ ننگ به این زندگی
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      چرا احمدی نزاد در برابر کشتار فالسطینی ها ساکت است؟
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    25 39
    مشرق تلفات فلسطین هم به روز کن یه کم حالمون خوب بشه
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      29 36
      شهید ، نه تلفات . بی غیرت
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      15 4
      حال تو وقتی خوبه که به جهود خدمت کنه
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      16 4
      تلفات صهیون ها بالای پنج هزار نفر نظامی است صدتا صدتا اعلام میکنند ذره ذره حالت جا بیاد
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 2
      ‌نه لمپن شهید شدن
    • رضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      5 4
      بد وجود ،، شهدای فلسطینی را تلفات بگی یا نه همین شهدا راهگشای امتهای منطقه و جهان هستند . آقات داره التماس میکنه وتو بدجوری بی حرف نشستی
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 1
      ۱:۳۰ برای خون آشام ها جنایت کشتن زن و کودک حال خوب کن هست
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 0
      اگه میخوای حالت حسابی خوب بشه برو جنایت صبرا و شتیلا رو ببین به همراه عکس هاش
    • US ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 1
      بزنید قبر کثیف بهادولا ریس فرقه ضاله بهایی ها در حیفا رو تا حال همه خوب بشه
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    21 27
    با شروع حمله زمینی باید حماس رو به خاطرات بسپریم.
    • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 0
      قبرهایی کنده شده که سربازهای صهیونیستی را می بلعد ،چون تله های انفجاری ،انواع مین و سلاحهای ضدزره ضدنفر منتظر هستند . مگر نمی دونی یگان پیاده به یگان زرهی نیاز داره ؟! معلومه چیزی از جنگ نفهمیده ای پس بدان آنها میدانند نباید وارد قتلگاه شوند . آنقدر سلاح در مرزهای غزه و سرزمین اشغالی هست که فقط احمق‌ها میتوانندریسک کنند . خیال نکن باخیالات تو حماس فرو می افتد ، ببین چه میکند فلسطین ببین ،،چه میشود درمیدان جنگ ،،،لحن تو ناامیدی عمیقی راهمراه‌دارد .
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 0
      خفه شو و برو پی کارت باشه ؟ ارباب های صهیونیستت از زور بی خاصیتی و ضربه ی هولناکی که خوردن و تلفات زیادشون به کودک کشی و جنایات فجیع دست میزنن و امثال تو هم دنبالشون راه افتادید و پارس میکنید و دم تکون میدید ولی در نهایت اون ها امثال تو رو سگ هم حساب نمیکنن بذبخت مفلوک . برو ببین ایرادت چیه و از کجا به اینجا رسیدی که از جنایتکارهای غاصب و دزد سرزمین فلسطین حمایت میکنی بدبخت بی عقل .
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      یعنی تو با این حرفت منتظری حماس نابود شه ؟! ای والله بابا ،اصلاً فکرش هم نمیکردم چنین هموطن نازنینی داشته باشم ، اگه با آخوندها مشکل داری داشته باش ولی نذار شرافت انسانی ات خال برداره ، ما همه انسانیم و نیاز به کمک هم داریم !
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      3 0
      حالا برو جلو ارباب صهیونیستی استخوان این پاچه خواری رو بگیر.
  • DE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    23 10
    از امروز در آلمان حمایت از فلسطین و حماس جرم محسوب میشه یعنی هرکی با پرچم فلسطین بیاد بیرون بدبختش میکنند . اما در ایران علناً از اسرائیل حمایت میکنند و قوه قضاییه هیچکاری نمیکنه .
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      4 4
      همین‌فردا برگرد وطن
  • محمد IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 5
    احتمال اینکه رژیم سگیونیستی بخواد با قطع سر یا مثله کردن اجساد هلاک شدگان بخواد چهره خشنی از مقاومت به جهان نمایش بده زیاده، رسانه ها باید اطلاع رسانی بکنن و حواسشونو جمع کنن.
  • رضا IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 8
    لعن و نفرین ابدی بر سران خود فروخته کشورهای اسلامی که در برابر اینهمه جنایت لالمونی گرفتند و صداشون درنیومد ! و همینطور حکام بی ن امارات و بحرین که برای رژیمی جعلی و جنایت پیشه حسابی خوش رقصی کردند !
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    11 3
    لعنت با این سرعت اینترنت تان یه فیلم یه دقیقه‌ای رو باید تو ده دقیقه ببینیم
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      4 0
      مرگ بر صهیونیست و مرگ بر سرعت کیفیت و قیییییمت اینترنت فقط در داخل ایران
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      مگه شما کجایی؟ والله من تو یه شهرستان کوچیک هستم خیلی خوب اینترنتم،فحش نده ببین مشکل چیه،شاید مشکل از دستگاه خودت،شاید هم مشکل موقتی پیش اومده رفع میشه
  • عليرضا IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 6
    اسراییل زمینی هم نمیتواند حمله کند، یک گردان ورزیده اش را از دست داده، حزب ا... درصورت ورود زمینی اسراییل به غزه تهدید به ورود درگیری کرده است. همچنین نیروهای حماس و دیگر مقاومان غزه ، خود را آماده چنین رویکردی کرده اند.
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    10 4
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 4
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 3
    نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 6
    سربازای اسراییلی مرداشون مرد جنگ نیستن فقط برای ضعیف کشی خوبن یه سربازی انگار گوریل از ترس نمی رفت چند نفر به زور کشوندن بردنش اینها حتی ممکنه انقدر بترسن که رفتارهایی ازشون سر بزنه که برای یه مرد خیلی زشت و عیب و خجالت اوره مثل خیس و کثیف کردن خودشون
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 8
    لعنت به کشورهای عربی و اسلامی که این همه کشت و کشتار و کودکشی اسرائیل میبینن کاری نمیکنن
  • یک شهروند IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 5
    انگلیس آمریکا آلمان کشتی جنگی پهباد ...به اسرائیل می فروشند ایرانم بشینه نگاه کنه پس کی پهباد و موشک برای حمایت می فرسته به فلسطین این کشتاری که اسرائیل می کنه نسل کشی است
  • US ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    30 8
    اسقطیل در حال سقوط و سقط شدن است
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    14 2
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 15
    حماس بی حساب شروع کرد ولی پایانش با خداست
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 5
    نابود باد صهیونیسم خونخوار .
  • سرطان اصلاحات FI ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    17 4
    عزاداری اصلاح طلبان ستون پنجمی برای صهیونیست‌ها
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 1
      آیا هنوزم کلاغی پیدا میشه که فکر کنه آمریکا و انگلیس و فرانسه منادی حقوق بشرند؟
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 4
    جای تاسف است که کشورهای محور مقاومت خود را در حد یک تماشاچی کرده تا این چنین زنان و کودکان بی دفاع ذبح شوند اگر الان اقدام نکنند کی میخواهند اقدام کنند ؟ چرا لبنان و سوریه و عراق و ایران ، اسقاطیل را قیچی نمی کنند در حالی که به راحتی میتوانند ؟
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 3
      فلسطین الکی سلاح تهیه نکرده
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      واقعاً
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 17
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      11 6
      وظیفه تک تک امثال شماها ترسوها غرب گراها هم حذب و استخدام در ارتش اسرائیل و ارتش اوکراین هست تا دوستان نازی و فاشیست و صهیونست خودتان را در راه رسیدن به گور و جهنم تنها و بی کس و یاور نگذارید و بشتابید برای استخدام در ارتش اوکراین و رژیم صهیونیستی والکی و بیخود اینجا و پشت میز و زیر سایه درخت و کولر گازی شعار و رجزخوانی نکنید .
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 6
      وظیفه توی صهیونیست هم میل کردن از سرویس بهداشتی میباشد
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    10 4
    اذن بده اقا تا برات سند خاورمیانه را بیاوریم. بنام شاه جهان مهدی فاطمه ما همیشه پیروز هستیم.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مسئول و پاسخگوی کشته شدن زنان و کودکان و غیرنظامیان فلسطینی
  • IQ ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 3
    مرگ بر رژیم کثیف صهیونیستی مرگ بر امریکا
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 3
    از همان اول هم معلوم بود که حماس توان مقابله با جنگنده های صهیونیست را ندارد
  • TR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    15 15
    بدبخت اونی که اخبار رو از مشرق دنبال میکنه، قشنگ تو توهم به سر میبرید
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 3
      واقعا
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 7
      بدبخت اونی که زیر شلاق امپراطوری ایران داره ناله میکنه حالا منتظر بدترش باشید امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
    • DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      8 3
      آره باید برن من و تو و اینترنشنال ببینند .
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 2
      خوشبخت اونی که اراجیف اینترنشنال و گوش میده😂 اصلا هم تو توهم نیست از بس حرف هاشون راست🙃
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    با پول غربیها بازسازی‌
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 5
    توهم زدی صهیونیست ها جز حمله‌ به‌ عیرنطامیان وکودکان هنری دیگری ندارند دوهزار مبارز حماس چندين شهرک صهیونی نشین تصرف کردن اما اسرائيل قدرت جنگ رو در رو مقابل آن‌ها ندارد و ديوانه وار دست‌ به‌ حملات‌ هوایی به‌ مناطق مسکوني غزه میزند شمارش معکوس سقوط صهیونیست شروع شده‌
    • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 1
      خوب درست می فرمایید ما هم از خدا می‌خواهیم این رژیم جعلی نیست و نابود بشه اما حالا که قدرت رویارویی با مبارزان فلسطینی و مسلمان رو نداره و به قول شما این همه ضعیفه؛ چرا بقیه کشورهای مسلمان به تسریع در نابودیش کمک نمیکنن که این همه زن و کودک به شهادت برسونه؟!
  • پدی ازپیج همسایه IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 6
    وظیفه تک تک شما قوم لوط گرایان شمعونی، جانفشانی در راه میراث بن گورین و آرین شارون گور به گور شده است پس هرچند خود نیز میدانید این کاره نیستید به جبهه های جنگ عسقلان و حیفا و الجلیل بشتابید هرچند میدانم این کاره نیستید، و زهر هلاکت را نوش جان کنید زودتر
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 8
    وظیفه تک تک امثال شماها ترسوها غرب گراها هم حذب و استخدام در ارتش اسرائیل و ارتش اوکراین هست تا دوستان نازی و فاشیست و صهیونست خودتان را در راه رسیدن به گور و جهنم تنها و بی کس و یاور نگذارید و بشتابید برای استخدام در ارتش اوکراین و رژیم صهیونیستی والکی و بیخود اینجا و پشت میز و زیر سایه درخت و کولر گازی شعار و رجزخوانی نکنید .
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 8
      شرق گرایی ساندیس خور سکوت
  • منصور IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 1
    مغز متفکر حماس باید فکر اینجاهاش رو هم می کرد و اول پدافند هوایی غزه رو می ساخت
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    15 10
    جمع ساندیس خورا اینجا جمعه
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      5 5
      ما ساندیس خور کشور خودمون هستیم، شما بدخور صهیونیستا
  • منصور IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 0
    مغز متفکر حماس باید فکر اینجاهاش رو هم می کرد و اول پدافند هوایی غزه رو می ساخت و تقویت می کرد. مثلا وقتی یک نفر تنومند ایستاده و یک نفر لاغر بره ناغافل از پشت سر بهش یه پس گردنی بزنه که افتخار و هیاهو نداره.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 3
    از عدم واکنش سپاه و حزب الله خیلی خیلی عصبانی هستیم. موشک ها رو انبار کردند و فقط پز می دهند و شعار. عمل کنند. مردم غزه دارند زیر بمب های فسفری می سوزند اونوقت سپاه فقط میگه امر اگر اگر ما چنین و چنان خواهیم کرد.‌‌.‌
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 3
      از عصبانی بمیر.هههههههه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 2
    احتمالا اون ۶ میلیارد دلار و خرده ای که به بانکهای قطر فرستادید چون واسه امور بشردوستانه
  • GB ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 13
    سکوت کنید و خوب گوش کنید سالها تلاش ها و شطرنج بازی کردن آن مرد بزرگ سرورمان و مولایمان و صاحب اختیارمان و مالک جانهای مسلمین جهان امام خامنه ای کبیر نتیجه داد و امپراطوری اسلامی ایران دوباره زنده شد.
    • حاجی ارزونی RO ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      8 3
      زرشک
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      چه کسی میداند شاید چنین باشد: خدا به ذوالقرنین «کوروش» فرمان داد که موجودی بساز شکست ناپذیر
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 6
    مردم وملل دنیابرای نجات بشریت باید برعلیه تمام دول شیطان،مستکبران،دیکتاتورهای غرب وشرق شعاربدهندو بپاخیزند(هرانسان روی کره زمین یک رای مستقل..)
  • مهدی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 9
    اسرائیل نابود شدنی است
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 4
    چه فایده ایی واسه گرانی و بدبختی و
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 0
      سوختی و اون یک ذره مغزت هم آب شد
  • US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 1
    ..الان.کشور.ایران.جنگ.داشت.تمام.اعراب.بر.علیه.ما.بسیج.میشد.
  • US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 1
    ..الان.کشور.ایران.جنگ.داشت.تمام.اعراب.بر.علیه.ما.بسیج.میشد.خاک.تو.سرشوند.چقدر.اینها.ترسو
  • US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 2
    اگر حماس شکست بخورد و نابود شو که محتمل هم هست روند صلح اعراب با اسرائیل بسرعت رقم خواهد خورد و این یعنی اشتباه محاسباتی ایران در گرداب غزه وحتی ممکنه پای ایران هم بجنگ بکشد
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 2
      درک
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      4 3
      حماس شکست نمیخوره میدونی چرا؟ چون شما در محاسبات خودتون خدا رو در نظر نمیگیرید
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      پیش بینی امیرالمؤمنین (ع) در مورد سرنوشت اسراىیل و یهودیان در فلسطین به وقوع خواهد پیوست
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 0
    بدون شک کشتار نطامیان از دو طرف محکومه
  • مرصاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 3
    عمله های آمریکا و اسرائیل ؛ منتظر باشن ! شاهنامه ، آخرش خوشه !!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    رقص و جولان بر سر میدان کنند / رقص در خون خود مردان کنند الهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    و لتجدنهم أحرص الناس علی حیاة و من الذین أشرکوا یود أحدهم لو یعمر ألف سنة و ماهو بمزحزحه من العذاب أن یعمر والله بصیر بما یعملون ؛ یهودیان را از همه مردم، حتی مشرکان [که ایمان به قیامت ندارند] حریص تر بر زندگی مادی می یابی، هر یک از آنها دوست دارند هزار سال عمر کنند، در حالی که طول عمر نمی تواند آنان را از عذاب دور سازد و خدا نسبت به آنچه می کنند بیناست
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سوره بقره آیه 83 تا 85 بنی اسرائیل با این که با موسی پیمان بسته بودند که او را همراهی و یاری کنند وقتی حضرت موسی از آنها خواست وارد سرزمین مقدس (فلسطین) شده و با طاغوت ها جهاد کنند مخالفت کرده و پیمان خود را شکستند و با گستاخی گفتند تو و خدایت بروید جنگ کنید ما اینجا نشسته ایم!
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر فرودگاهها و باندهای فرود هواپیما در اسراییل را شخم بزنید اسراییل دیگه توان نظامی نخواهد داشت
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 1
    حماس چندتا سگ کشی کرد. درود بر شهیدان فلسطین
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وقتی مسئولین ورهبران مسلمان به این واقعیت(امدادهای غیبی وقدرت ایمان مردم حتی بادستهای خالی)باور واعتقاد قلبی پیداکنند-خواهند دید چگونه غده سرطانی بوسیله سلاحهای خودشان نابود میشوند
  • حمید GB ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    با سلام، الحمد لله رب العالمین، الهی که تلفات سگ های صهیونیستی پر تکرار و بی شمار باد، بر پدر آلمان و آمریکا و انگلیس و فرانسه و باقی حامیان بدزاده دولت اشغالگر صهیونیست لعنت، نابودی همه شما حروم زاده ها رو جشن بگیریم ان شاءالله
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گهی پشت به زین گهی زین به پشت
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تا الان که داریم این خبر رو می خونیم حدود 1500 اسرائیلی کشته شدند و اگر به همین منوال ادامه پیدا کنه تا چند روز دیگه این رقم به 3000 نفر افزایش پیدا می کنه و این یعنی شکست اسرائیل
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    طفلکها از قیافه هاشون پیداست چقدر ناراحت و غمگین هستند ؟!
  • ......... IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عکسی که در آن هامر اسراییلی وجود دارد، زیر عکس به اشتباه حملات مقاومت به غزه نوشته شده.... لطفا اصلاح گردد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گور خودش رو کند
  • علی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اینکه آمریکا هی میگه برید ترک کنید، احتمالا بخاطر اینه که میدونه رژیم صهیونیستی جرئت حمله نداره و میخواد سربازای خودشو پیاده کنه. دو سه تا ازین امریکایی ها تلف بشن در کشورهای عربی، حساب کار دستشون میاد
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    موشک عیاش اگه البته کلیپس جعلی و مربوط به راکت های قبلی نباشه در هوا توسط اسراییل منهدم شد
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    راکت های مقاومت یا رهگیری شدند یا قدرت تخریب محدودی دارند
  • US ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا به امداد غیبی اعتقاد داری
  • رشید IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    ایران باید حزب الله و حماس رو حمایت نظامی کنه و کار اسرائیل رو یکسره کنه سوریه و یمن و عراق هم بدنبال ایران حمایت میکنن گندش از روی کره خاکی پاک میشه
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 2
    جووون بیا سروقت ایران
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خاک بر سر کرانه باختری و جنبش حماس که فقط تماشاچی قتل عام هموطنان خود هستند..
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اسراییل نابود است چون ظالم است و فلسطین پیروز است چون تن به ظلم نمی دهد و بی پناه است خداوند یاور بی پناهان است همه بدبختهایی که فکر می کنید همه چیز پول و قدرت است بنشینید و ببینید که مظهر این قدرت و ثروت صهیونیست چطور نابود می گردد
  • مو مدونوم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ارتش اسرائیل نتواند که جواب مرا بدهد ارتش آمریکا هم ایضا..
  • ناصر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    صبر یک استراتژیک دیوانه کننده است
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    روسها باید اوکراین را اشغال کنند بدهند صهیونیستها وفلسطین آزاد بشه هم مسلمانان اردست اینها راحت میشوند وهم صهیونیستها که ازروسیه رفتند فلسطین اشغالی برمیگردند روسیه تحت نظام روسها دراوکراین باورکنید هم پای آمریکا میرود توپوسته گردو وهم اروپا-فروپاشی شوروی زمان خوبی برای بردن بی سرزمینها بود والان هم دیر نیست روس باید یه کاری تو اوکراین بکنه وآزاد کنه سپس مسلمانان خودشون صهیونیستها را خارج میکنند
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شعاردیگر کافیه اگردول اسلامی لبنان,سوریه،عراق،ایران،افغانستان (مثل اسراییل که یک جنگ واقعی راشروع کرده)اقدام به جنگ بااسرائیل نکنند-اسراییل تمام یکی یکی مسلمانان را جدا جدا نایود میکند(برای همین غربیها مرتب به ایران وکشورهای اسلامی میگویند وارد جنگ با اسرائیل نشوید!؟)
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تمام حماسی ها تو غزه "رنجر"هستند که با هرابزاری زمینی دریایی وهوایی کاملا مسلط هستند ودر جنگ تن به تن سالهای سال آموزش دیده وزندگی سخت بدون آب وغذا را برای مدتهای طولانی تجربه وآبدیده شده اند ازنظرمن هریک نفر ازآنان با وضعیتی که صهیونیستها برسرمردم غزه یعنی هموطنانشان آورده اند آنچنان خون دررگهایش بجوش آمده که اراده کشتن صهیونیستها برایش مثل آب خوردنه هرنفر از آنها بیشتراز صدنفر را ازپای درمیاورد بدون آنکه دیده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس