کد خبر 1530959
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۸
دستگیری باند ۴نفره سارقان سیم در بسطام/ پدر، پسر را قربانی می کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه باند چهار نفره سارقان سیم و کابل در بسطام متلاشی شد، گفت: یکی از سارقان برای انجام سرقت پسر را قربانی بریدن سیم می کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید علی میر احمدی عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه باند چهار نفره سارقان سیم و کابل در حوزه استحفاظی شهر بسطام متلاشی شد، ابراز داشت: این اقدام در پی گزارش وقوع سرقت سیم و کابل در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در پی بررسی‌های تخصصی پلیس رد پای پدر و پسر شناسایی شد، افزود: این پدر برای انجام سرقت پسرش را وادار را بریدن سیم‌های خطرناک برق می‌کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این دو به همدستی دو نفر دیگر نیز در پرونده اعتراف کردند، ابراز داشت: طی عملیات غافلگیرانه و جداگانه این دو نفر نیز دستگیر شدند.

میر احمدی ضمن بیان اینکه این سارقان به انجام هشت فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت نیز پرونده این متهمان تکمیل و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: از شهروندان استان سمنان درخواست داریم نسبت به مواد مشکوک حساس بوده و از هرگونه برخورد جدی پرهیز و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس