صعود ازبکستان با ۶ تایی کردن قطر/ تنها راه صعود ایران +جدول

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ازبکستان در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا، موفق شد صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های امید ازبکستان و قطر امشب (شنبه)، در ادامه دیدارهای هفته دوم مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف هم رفتند که ازبک‌ها به برتری ۶ بر صفر دست یافتند.

ازبکستان که در دیدار اول خود بر ترکمنستان غلبه کرده بود، امتیازات خود را به عدد ۶ رساند و با صدرنشینی گروه A، صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کرد. ترکمنستان نیز در رده دوم جدول گروه ایستاده، با ۳ امتیاز بیشترین بخت را برای صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات دارد.

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا با کسب یک امتیاز، به دلیل وضعیت برابر با قطر در دیدار رودرو با تفاضل گل بهتر، در رتبه سوم قرار گرفته‌اند. امیدهای ایران برای صعود به‌عنوان تیم دوم گروه A، سه‌شنبه شب باید ازبکستان را شکست دهد و امیدوار باشد که ترکمنستان مغلوب قطر شود.

برنامه هفته سوم و پایانی گروه A و جدول این گروه به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۷ خرداد

ایران - ازبکستان

قطر - ترکمنستان

صعود ازبکستان با ۶ تایی کردن قطر/ تنها راه صعود ایران +جدول

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    10 15
    به حول و قوه الهی تیم بزرگسالان فوتبال ایران هم به انگلیس آمریکا و اوکراین در جام جهانی خواهد باخت
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      8 1
      صددرصد که نه بلکه هزاران درصد که تو استقلالی نیستی و فقط بدلیل کینه از استقلال و قهرمانی طلاییش وبرا بدنام کردن استقلال کبیر از این اسم استفاده کردی.
    • یک استقلالی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      5 2
      لنگی، قهرمانی پاک و بدون باخت استقلال بدجوری بهت فشار آورده؟
    • حمید HR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      با وجود حاج صفی و امید ابراهیمی وغلامی که فیزیک بدنی نامناسب که در توپ گیری پسر زنی کم دارند وسنشان هم در حال عبور از چهل سالگیه وقادر به راه رفتن در زمین فوتبال نیستند حتما وحتما به حول قوه ی الهی رکورد مالدیو را جابجا می کنیم من همین الان اعلام می کنم این تیم ملی کشورم نیست
    • دانیال موسوی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      من یه ایرانی طرفدار پرسپولیس هستم و قطعا تو ( 22:43 مورخه 1401/3/14 )که خودت را بعنوان یه هوادار استقلال جا زدی و آرزوی باخت ایران از رقبا در جام جهانی داشته ای ، قطعا هوادار استقلال و یا دیگر تیم های ایرانی نیستی تو یقیناً برای انگلیس ، آمریکا ، عربستان و اسرائیل مزدوری میکنی و در خدمت دشمن هستی
  • Parsa IE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    18 1
    مگه مهدوی‌کیا مربی هست؟ کجا مربیگری کرده
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    14 0
    مهدوی کیا گند زد به همه چی
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    انگار تیم امید طلسم شده
  • شاهرخ حاجی لو قهرمان اسبق سبک وزن بوکس اسیا IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    من بجای مهدی مهدوی کیا از داوری معترضم همه چی خوب بود ولی داوری ۳ اشتباه داشت که هر ۳ تصمیم را ویریو چک بهش گفت ؟؟؟؟ من متاسفم چون آقا مهدی و بچه های تیم انید و ۲۳ ساله را خیلی دوست دارم
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    2 0
    از برکات بازی مهدوی کیا در مقابل تیم رژیم صهیونیستی . وقتی به ملت خودت و ملت مظلوم فلسطین دهن کجی کردی مطمئن باش نتیجه ای جز این نگیری . این همه خودت رو پاره کردی ولی قزاقستان مثل آب خوردن سعود می‌کنه چون خودشون بودند ولی تو به فکر عکس با فلان مقام فیفا بعد از بازی با رژیم صهیونیستی بودی . متاسفم برای ایران فدراسیون فاسد فوتبال که یک مربی تمام عیار انتخاب نمیکنه برای تیم زیر ساختی امید
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    تقلیدهای کور اساس کشور را در همه زمینه های اجتماعی و اقتصادی و ورزشی لرزان کرده است! آنجا هرجقدر هم که نامدار باشی تا صلاحیت کاری نداشته باشی واردت نمیکنند! اینجا اما اسمها و رنگها همه چیز را خراب میکنند.
  • علي IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    باسلام . بابا آقاي مهدوي كيا دستت درد نكنه با اين تيمي كه چند ماه است داري آماده مي كني .باخت به تركمنستان به هيچ وجه قابل توجيه نيست .مشكل فني و تاكتيكي است كه مي بايست كادر فني روي آن كار مي كردند كه متاسفانه صرفا دنيال لج لجبازي بودند به جاي اينكه به تيم خودشان بپردازند .چشم ما به اين باخت روشن .
  • همیشه پرسپولیسی US ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    راستش هیچ ایرانی عاشق فوتبالی از صعود نکردن تیم ملی امید کشورش به رقابتهای قهرمانی آسیا خوشحال نیستش و حس و حال خوبی رو هم هیچ ایرانی فوتبال دوستی پشت سر نمی گذاره ولی این موضوع رو نه به عنوان یک پرسپولیسی باتعصب بلکه به عنوان شخصی که یه تعداد از کشورهای اروپایی رو که در فوتبال در دنیا حرف اول رو میزنند حضور داشتم واز نزدیک دیدم که چطور به فوتبال پایه شون خیلی خیلی حتی بیشتر از جوانان و بزرگسالانشون اهمیت میدهند و از فراهم کردن هیچ امکانات و کمکی به سرمربی و کادر فنی تیمهای پایه شون تا برسه به تیم امیدشون فروگذار نیستن . حالا مسئولان فوتبال فدراسیون ایران غیر از دروغ تحویل مردم دادن و بخور بخور کردن و برباددادن همون مقدار سرمایه ای که میبایست صرف پیشرفت فوتبال مملکت بشه دو دستی به صندلیشون چسبیدن و چیزی که تو این سالها توانستند از اختلاف انداختن بین هواداران ایرانی به خصوص استقلالی ها و پرسپولیسی ها سؤ استفاده کنند و از زیر مسئولیت مستقیمی که کاملاً به عهده شخص اونهاست راحت ترین کار رو انتخاب میکنند و اگه سرمربی امید استقلالی باشه یه هجمه به ضررش باشه درست میکنند و پوروگری و وفاحت مثال زدنی مخصوص خودشون میگن ما فرصت کافی هم به مربیان دادیم ولی خوب نتونستند. آقایان استقلالی که الان دست گرفتید و خودتون میدونید که مهدی مهدوی کیا یکی از اسطوره های تکرار نشدنی فوتبال ایران هستش و از نظر مسیر فوتبال حرفه ای در کشوری مثل آلمان دوره دیده و آموزش دیده و کسب تجربه کرده و نمامی دوره های حرفه ای مربیگری رو هم پشت سر گذاشته و هیچ تمرین و تاکتیک و مسائل فنی که برای به موفقیت رسیدن یک تیم در زمین بازی لازم باشه رو هم کاملا داراس. پس میموند زمان کافی و که بعد از بلایی که حتی منم به عنوان یک پرسپولیسی میگم به ناحق علیرضا منصوریان رو در زمانی که تیم خیلی خیلی خوبی رو آماده کرده و تدارک دیده بود حالا با یک اشتباه بچه8گانه که اتفاقاً به نامردی همش را به گردن او انداختند و کنارش گذاشتند حالا هم هم مسئولان بی لیاقت و هم عده ای از شما استقلالی های دارید همان کاری رو میکنید که با بازیکن قدیمی خودتون کردند. با این تفتوت که تیمی که در اختیار منصوریان بود قابل مقایسه با این تیمی که مهدوی کیا با خون دل جمع و جورشون کرده بود نیستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس