کد خبر 764882
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
 حضور سردار قاسم سلیمانی در مراسم شهید حججی در حسینیه الزهرا میدان سپاه | عکس: مهران ریاضی

فرزندشهید همت عنوان کرد، وقتی می‌پرسند: «اگر حاج همت زنده بود، اکنون چگونه بود؟» من جواب می‌دهم: «بی شک فردی شبیه حاج قاسم بود».

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد مهدی همت فرزند شهید همت در صفحه اینستاگرامش بخشی از سخنرانی روز گذشته سردار حاج قاسم سلیمانی در اجلاس روز جهانی مسجدرا که گفت: «اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی‌حجاب و این با حجاب است یا اصلاح‌طلب و اصولگراست، پس چه کسی می‌ماند؟ این‌ها همه مردم ما هستند.» منتشر کرد.

وی در بخش دیگری از مطلب خود نوشت که وقتی می پرسند: «اگر حاج همت زنده بود، اکنون چگونه بود؟» و من جواب می‌دهم: «بی شک فردی شبیه حاج قاسم بود» یعنی این سخنان، یعنی این شرافت، یعنی این روح بزرگ، یعنی این عدالت... درود بر تو عمو جانم، فدای رهبرم که تو را «شهید زنده» خواند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    3 4
    جناب آقای محمد مهدی همت! هیچ شکی در بزرگی روح و مقام والای شهید همت نیست. ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که شما ادعایی کنید بی‌شک ایشان چگونه میشدند. شاید برتر از حاج قاسم هم میشدند ولی در مورد چیزی که رخ نداده است بدون دلیل قطعی نمیتوان اعلام نظر کرد. خواهشا لطف کنید با اینگونه ادعاها شأن و جایگاه شهدا را مخدوش نکنید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    3 1
    درود و رحمت خدا به هر دو ایشان ای جان من حاج قاسم... تازه حاج قاسم خاک پای امام زمان هست، ای جان من مولا صاحب الزمان
  • عبدالله عاصی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    0 0
    با عرض سلام و ادب خدمت آقا محمد مهدی همت یادگار فرمانده مخلص،تابع محض ولایت و شجاع و مدبر جبهه های غرب و جنوب حاج محمد ابراهیم همت ،آقا مهدی اگر حاج همت در عملیات خیبر سر از تنش در راه سیدالشهدا و در کربلای ایران جدا نمی شد حتماً یک حاج قاسم بود از نوع همتش، آنهم در همه ابعاد وجودی حاج قاسم و حاج همت، هم در جبهه مقاومت سوریه، لبنان، عراق و .... با دشمنان قسم خورده اسلام می جنگید، هم با تفکرات ارتجاعی و تکفیری مبارزه می کرد هم با تفکرات نولیبرالی و غرب زده داخلی مبارزه می کرد و ..... عزیز دل حاج همت هیچوقت بابا رو تک بعدی معرفی نکن حاج همتی که ما رودرو دیدیم و شناختیم انسانی کامل و جامع بود عین حاج قاسم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس