کد خبر 764732
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
پادشاه مغرب

پادشاه مغرب به مناسبت سالروز «انقلاب پادشاه و ملت» فرمان عفو ۴۱۵ بازداشتی از جمله ۱۳ نفر از آنهایی که در رابطه با قضایای تروریستی محکوم شده بودند، صادر کرد.

به گزارش مشرق،  «محمد ششم» پادشاه مغرب به مناسبت شصت‌و چهارمین سالروز «انقلاب پادشاه و ملت» فرمان عفو یک گروه از بازداشت‌شدگان اعم از آنهایی که در زندان بوده و یا به حکم قضایی آزاد شده اما محاکمه آنها ادامه دارد، صادر کرد.

این فرمان عفو پادشاه مغرب همچنین 13 تروریست را شامل می‌شود و علاوه بر آن حکم اعدام یک تروریست دیگر به حبس ابد کاهش داده شد.

طبق گزارش شبکه روسیاالیوم، در بیانیه دفتر پادشاهی مغرب آمده است که عفو افرادی که در قضایای مرتبط با تروریسم محکوم شده بودند، پس از آن صورت گرفت که آنها پایبندی خود به اصول امت و مقدسات آن را اعلام کرده و پس از بررسی رویکردهای فکری آنها مشخص شد که افراطی‌گری و تروریسم را کنار گذاشته‌اند و حسن نیت و رفتارهای آنها در مدت بازداشت نیز این مسئله را تأیید می‌کند.

رسانه‌های محلی مغرب نیز گزارش دادند که این افراد در رابطه با باند «سلفی‌های جهادی» که در برنامه‌ریزی و اجرای حملات تروریستی سال 2003 در شهر کازابلانکا دست داشتند، بازداشت شده بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس