مسعود گودرزی

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس گفت: در دوره رحمانی‌فضلی ۳۰ طرح و آئین‌نامه امنیتی مصوب شده و در این دوره روند سرقت عمومی کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه 28 مرداد) قوه مقننه و در جریان برسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور، گفت: این وزارتخانه، وزارتخانه‌ای گسترده است و عملکرد آقای رحمانی‌فضلی در دوره 4 ساله عملکرد مناسبی بوده، اگرچه اشکالاتی نیز در این حوزه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگ زرینی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات گذشته بی‌سابقه بود.

گودرزی با تاکید بر اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود 3 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ثبت‌نام این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 29 اسفند تا 6 فروردین یعنی در اوج تعطیلات با کار جهادی انجام شد و نتیجه آن انتخاباتی بود که دیدیم و در این انتخابات حتی یک رای نیز باطل نشد و در انتخابات حتی یک صندوق هم باطل نشد.

نماینده مردم ممسنی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور روحیه تعاملی با سایر دستگاه‌ها دارد، گفت: در دوره وزارت آقای رحمانی‌فضلی در حوزه سیاسی از هر جناح و خط فکری سیاسی درخواست مجوز برای احزاب داده شده و به آنها پاسخ داده شده و آنها اکنون فعالیت خود را در چارچوب نظام انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از سال 1380 تا 92 حدود 25 دستورالعمل و طرح امنیتی مصوب شده بود، اظهار داشت: در دوره رحمانی‌فضلی 30 طرح و آئین‌نامه امنیتی مصوب شده و در این دوره روند سرقت عمومی کاهش یافته است.

گودرزی با بیان اینکه در دوره وزارت رحمانی‌فضلی مرزها ساماندهی شده‌اند، گفت: مرزنشینان و بازارچه‌های مرزی که برای اقتصاد مرزنشینان طراحی شده در این 4 سال اخیر ساماندهی شده‌اند و کولبران نیز از این امر مستثنی نیستند و دلالان دیگر حق کولبران را نخواهند خورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس