گرشاسبی

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری دربی ۸۵ در آلمان گفت: اگر این بازی از نظر مالی برای ما خوب باشد مشکلی برای برگزاری آن نخواهیم داشت.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای برپایی دربی 85 در کشور آلمان در تاریخ 12 شهریور و اینکه موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازی چیست؟ گفت: در این خصوص هنوز صحبتی با ما نشده است اما برگزاری این بازی به اسپانسر باشگاه بستگی دارد. باید دید آن ها چه برنامه‌ریزی برای این بازی انجام خواهند داد و در این صورت باید ببینیم از نظر مالی، برگزاری این بازی چه کمکی به ما خواهد کرد. اگر از نظر شرایط مالی برای ما برگزاری این بازی خوب باشد مشکلی برای انجام دربی نخواهیم داشت.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس هم اظهار داشت: چند روز پیش بر سر تمرین تیم حاضر شدیم و باید بگویم که خوشبختانه تیم ما با روحیه خوبی کار می‌کند و امیدوار هستیم که بازیکنان بتوانند بازی تماشاگرپسندی را مقابل نماینده عربستانی انجام دهند. ما باید بازی انجام دهیم که در خور شان نماینده ایران و نام باشگاه پرسپولیس باشد. تیم ما به صورت آماده راهی عمان خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی از بازیکنان این تیم مدعی شده‌اند که دست‌های پشت پرده در حال ضربه زدن به طارمی است افزود: این حرف درستی نیست چرا که طارمی رمایه باشگاه ماست. نه او بلکه همه بازیکنان سرمایه‌های پرسپولیس هستند که برای اینکه به اینجا برسند خزینه‌هایی برای‌شان شده است. طارمی در 2 فصل اخیر آقای گل فوتبال ایران شده و جزو برترین بازیکنان فوتبال ماست. به هر حال در هر تیمی از این اتفاقات رخ می‌دهد و دیدید که حتی وقتی استقلال هم نتیجه نگرفت یکسری از هواداران این تیم معترض شدند اما توصیه من به هواداران این است که آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند چون ما در صدر جدول هستیم. از طرفی هم در آستانه یک بازی مهم قرار داریم و باید به بازیکنان روحیه بدهند چرا که 90 درصد عامل موفقیت یک ورزشکار روحیه بالای اوست. هواداران ما فهیم هستند و انتظار داریم در این شرایط حساس از تیم حمایت کنند.

گرشاسبی در خصوص هزینه‌های گزاف تیم الاهلی عربستان و رقابت این تیم با پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس با غیرت خود مقابل سرمایه‌های الاهلی قرار می‌گیرند و مطمئنا بهترین عملکرد را از خود نشان خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاور IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    1 0
    6 تا 8 تا از بازیکنان ملی نیستن 3 تا خارجی هم مثل منشا و بازیکن کروات و بازیکن عراقی برای تعطیلات میرن کشورشون قراره با تیم امید برید جلوی استقلال!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس