کد خبر 764056
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
دلار

روند هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که در آخرین روزهای کاری هفته دلار با رقم ۳ هزار و ۸۲۰ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.

به گزارش مشرق، روند هفتگی نرخ دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۲۱ مردادماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۸۱۳ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۶ مردادماه با رقم ۳ هزار و ۸۲۰ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ دلار در آخرین روزهای کاری هفته با نرخ ۳ هزار و ۸۲۰ تومان به بیشترین رقم خود در هفته گذشته رسید و در روز یک شنبه با نرخ ۳ هزار و ۸۱۲ تومان کمترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن که دلار در ابتدا یک مسیر نزولی پیدا کرده است و پس از تا آخر هفته روال صعودی به خود گرفته است.لازم به ذکر است که روند قیمتی دلار از بیشترین نرخ تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۸ تومانی داشته است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۳ هزار و ۸۱۵ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن، افزایش ۱ تومانی را نشان می‌دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس