بهرام نیا

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: امروز رئیس‌جمهور در نظر دارد کلید وزارتخانه صنعت را به صاحب اصلی آن یعنی شریعتمداری واگذار کند.

به گزارش مشرق، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه امروز کشور شرایط خطیری دارد و سعادت و عدم سعادت کشور در سایه تصمیمات و عملکرد مسئولان است، گفت: امروز ریاست محترم جمهوری در نظر دارد با کسب رأی اعتماد، کلید یک وزارتخانه مهم را به صاحب اصلی آن یعنی شریعتمداری واگذار کند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های اصلی شریعتمداری این است که یک انسان متدین، انقلابی و با تجربه است که مورد اعتماد نظام و رهبری است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه شریعتمداری در چندین نهاد انقلابی عضو هیئت‌امنا بوده و معاونت نظارت و رئیس حسابرسی دفتر رهبری نیز بود، اظهار داشت: در دو دولتی که وزیر بوده‌، شخصی کارآمد شناخته شده بود. یک روحیه اعتدالی دارد و با وجود سلایق مختلف در مجالس گذشته بیشترین رأی اعتماد را کسب کرده بود. وی برنامه دارد و بهترین پشتوانه‌اش رأی اعتمادی است که در دوره دوم وزارت کسب کرد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه اقتصاد یک موضوع چرخشی است و شامل چرخه‌ای از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال است، گفت: برای برون رفت از وضعیت فعلی نیاز به یک مدیر خلاق  و کارآزموده است. وی در بحث اشتغال در دوران وزارتش 590 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد که یک رکورد است و امیدواریم در شرایط فعلی با توجه به سند توسعه برنامه ششم و با توجه به سابقه‌اش توفیق داشته باشد.

وی افزود: در زمینه تولید حمایتش را از تولید گران اعلام کرده و در زمینه سرمایه‌گذاری، اشتغال، تولید و صادرات حمایت‌های صادراتی را داشته و با استفاده از تکنولوژی روز در زمان وزارتش توانست بهترین تولیدها را داشته باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه توجه به معدن برای پویایی اقتصاد بسیار تأثیرگذار است، گفت: به واسطه هر یک واحد ارزش افزوده به شرط ورود به چرخه اقتصاد ملی سه برابر ارزش افزوده ایجاد می‌شود که شریعتمداری به این مسئله نیز توجه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس