کد خبر 763922
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
زمانی و منصوریان

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که در هفته جاری تصمیمات لازم را درباره شرایط موجود خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، حسن زمانی درباره شکست یک بر صفر استقلال برابر سایپا گفت: از طرف هیئت مدیره از هواداران عذرخواهی می‌کنم که باعث رنجش آنها شدیم. هیئت مدیره از هر آنچه برای تیم لازم بود دریغ نکرد و باید از مقام عالی وزارت ورزش هم تشکر کنم که در این راه کمک حال ما بود.

وی ادامه داد: در هفته جاری جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار خواهیم کرد و کادرفنی گزارش چهار هفته گذشته را خواهد داد و هیئت مدیره تصمیم لازم درباره «ادامه کار تیم» را خواهد گرفت.

زمانی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که تصمیم درباره «ادامه کار تیم» گرفته می‌شود یا «ادامه کار کادرفنی»، اظهار داشت: هیئت مدیره قطعا تصمیم لازم را به صورت تقویت کادرفنی یا به هر نحوی دیگر خواهد گرفت تا تیم از بحران خارج شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: در آخرین جلسه هیئت مدیره با توجه به گزارش‌ها، از شرایط اظهار ناراحتی کردیم. برتری برابر تراکتورسازی به نوعی این موضوع را پوشش داد اما انتظار نداشتیم تیم مقابل سایپا این‌گونه ظاهر شود.

زمانی درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال و سایپا گفت: از هواداران بابت مسائلی که پس از بازی روز پنجشنبه پیش آمد عذرخواهی می‌کنم و قطعا از این اتفاق نخواهیم گذشت. افرادی که باعث ناراحتی هواداران شدند از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد شناسایی قرار خواهند گرفت و اجازه نمی‌دهیم محیط سالم ورزش آلوده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس