کد خبر 763874
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
جک J۴

اولین دستگاه از سدان جدید جک J۴ طی روزهای اخیر به کشور وارد شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این خودرو روی خط تولید قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، اولین دستگاه از سدان جدید جک J۴ طی روزهای اخیر به کشور وارد شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این خودرو روی خط تولید قرار بگیرد.

جک J۴ در کلاسی پایین‌تر از J۵ قرار دارد و به عنوان رقیبی برای خودروهای فاو بسترن B۳۰، بی‌وای‌دی F۳، برلیانس H۳۳۰ و ام‌جی ۳۶۰ شناخته می‌شود.

این محصول جدید، دارای فاصله محوری ۲.۶ متری خواهد بود و به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی با توان خروجی ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون‌متر مجهز شده است. این خودرو در ۱۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. وظیفه انتقال قوای محرکه به عهده جعبه دنده CVT است و از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مختلفی مانند ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم پایداری الکتریکی (EBD)، فرمان برقی، سیستم پایداری مک‌فرسون در جلو و مستقل در عقب، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی و سیستم صوتی نسبتا کاملی بهره می‌برد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ است و با دارا بودن ۶ کیسه هوا موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه بررسی ایمنی خودروهای چین (C-NCAP) شده است.

هنوز مشخص نیست خودروی J۴ با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد؛ اما می‌توان انتظار داشت با توجه به قیمت رقبای این خودرو مانند برلیانس H۳۳۰ و فاو بسترن B۳۰، کرمان موتور جدیدترین محصول خود را در بازه قیمتی ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان روانه بازار کند.

نکته مهم آن است که تمامی خودروهایی که در این محدوده قیمتی قرار دارند دارای پیشرانه‌ای ۱.۵ یا ۱.۶ لیتری هستند و عملا از قوای فنی و محرکه یکسانی بهره می‌برند که این موضوع، نقش آپشن‌ها، امکانات ایمنی و رفاهی را در میزان فروش آنها، پررنگ خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    5 12
    باریکلا چین - چین با دشمنی با امریکا به رونق نرسید
    • دیدگا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
      16 4
      باج هم نداد...
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    15 5
    ماشین چینی آشغاله. فقط باید ماشین های ژاپن، کره جنوبی و اروپایی خرید.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 0
    ماشین ها توی بازار جهانی و با وضعیت درآمدی افراد اون کشورها ارزون هستن و یک نفر میتونه با جمع کردن حقوق چند ماهش یک ماشین بخره اما توی ایران قیمتها نصب به قیمت جهانی واقعا بالا هستن و با توجه به ریال بی ارزش برای خرید ماشینی که یک نفر تو خارج میتونه با چند ماه حقوق اون ماشین رو بخره توی ایران با جمع کردن کامل سالها حقوق هم به سختی میشه یک ماشین خرید. برای مثال پژو 301 که 17000 دلار قیمت گذاری شده با دلار 4000 تومانی باید توی ایران بشه 68 میلیون تومان اما توی ایران با 95 میلیون دارن ثبت نام میکنن. حالا خوبه ماشین قراره در ایران تولید بشه و وارداتی نیست که بخواد عوارض و مالیات گمرک بخوره. اما متاسفانه قیمتها توی ایران ناعادلانه هست. لطفا منتشر کن مشرق
  • علی ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    1 0
    کاش به جای واردکردن مدلهای بی ارزش وبی کیفیت چینی تواین رنج قیمت مدلهایی ازمیتسوبیشی سوزوکی وهونداوکیاواردمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس