کد خبر 763739
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
عباسی و میثاقیان

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: فوتبال ایران باید به میثاقیان و تیمش احترام بگذارد. خیلی از تیم‌ها نتوانستند در تهران برابر پرسپولیس امتیاز بگیرند، اما شاگردان میثاقیان این کار را کردند.

به گزارش مشرق، علی عباسی درباره تساوی یک بر یک سیاه‌جامگان برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و دوست داشتنی است که هواداران پرشماری دارد. پرسپولیس به دلیل نوع فوتبالی که بازی می‌کند، ستودنی است و آرزوی قلبی‌ام قهرمانی این تیم در آسیاست. بازیکنان ما کار سختی داشتند، اما جنگیدند و اکبر میثاقیان نشان داد کارش را بلد است.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به قضاوت داور تصریح کرد: آنها حق دارند معترض باشند، اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. داور در یک صحنه به سود پرسپولیس پنالتی نگرفت، اما ما هم از داوری‌ها در هفته‌های گذشته ضرر کردیم. حمید حاج ملک یکی از بهترین داوران ایران است. اگر بهترین نباشد، یکی از سالم‌ترین داوران ما محسوب می‌شود. امیدوارم هواداران پرسپولیس خویشتن دار باشند.

«میثاقیان در مقابل همه تیم‌ها کارش را بلد است.» مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس گله دارم که میثاقیان و سیاه‌جامگان را به ضد فوتبال تشبیه کردند. آنها بروند بازی هفته گذشته ما برابر فولادخوزستان را ببینند. در بازی با پرسپولیس، در دو صحنه بازیکنان ما به دلیل مصدومیت روی زمین افتادند. ضمن اینکه گل ما دقیقه 85 به ثمر رسید و زمانی برای وقت کُشی نبود. اگر این کارها وقت تلف کردن است، اتفاقات بازی با فولاد را باید فاجعه بشری نامید!

عباسی ادامه داد: بازیکنان جوان هستند و سه بازیکن تیم برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. یکی از بازیکنان از لیگ دسته دوم آمده و برای بار اول در لیگ برتر بازی می‌کرد. کمتر کسی مانند اکبر میثاقیان پیدا می‌شود که چنین ریسکی بکند. فوتبال ایران باید به میثاقیان و تیمش احترام بگذارد. خیلی از تیم‌ها نتوانستند در تهران برابر پرسپولیس امتیاز بگیرند، اما شاگردان میثاقیان این کار را کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    2 0
    یه پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد و گل سیاه جامگان هم خط بود .... احترام تیم سیاه جامگان و کادر فنی جای خود اما این بازی رو داور برای سیاه جامگان درآورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس