کد خبر 763683
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
سعید جلیلی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دیگر نظام سلطه جهانی قادر به تعیین و تغییر سرنوشت ملت ها نیست و این منطق استکبار، دیگر به تاریخ پیوسته است.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی شامگاه پنج شنبه در همایش آزادگان اردوگاه موصل که در شهر خمین برگزار شد، اظهار داشت: تداوم انقلاب اسلامی با مقاومت و پایمردی روح بزرگ انسان های آزاده شکل گرفته است.

وی افزود: اگرچه دشمنان نظام اسلامی جسم انسان های شجاع  را به اسارت کشیدند و سخت ترین شکنجه ها را تحمیل کردند، اما روح این انسان های بزرگ، تمام قدرت سلطه گرانه آنها را به اسارت درآورد.

جلیلی بیان کرد: منطقی که امروز نظام سلطه دنبال می کند یک منطق قدیمی است و امروز سلطه گران دیگر قادر به زورگویی و تغییر سرنوشت ملت ها نیستند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ایستادگی و مقاومت و ایثار رزمندگان باعث پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد و جنگ ۳۳روزه لبنان هم به دلیل پشتیبانی رزمندگان ایران از نیروهای سوری بوده است.

جلیلی خاطرنشان کرد: اسارت رزمندگان درس آزادگی را به نسل های امروز یاد داد و بازخوانی خاطرات اسارت دلیر مردان نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در ترویج روحیه جهادی در جوانان کنونی نقش گسترده ای دارد.

وی اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت دلیر مردان باعث عصبانیت دشمنان و تحریم های هرچه بیشتر  آن ها علیه نظام جمهوری اسلامی شده است اما هرگز از این ایستادگی و مقاومت دست نخواهیم کشید ‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مقاومت مدافعان حرم و شهادت شهید حججی‌ها، حجت را بر دشمن تمام کرد و نشان داد که روحیه جهادی و مقاومت و از خودگذشتگی در نسل های امروز نظام اسلامی هم تداوم پیدا کرده است .

جلیلی امنیت جامعه امروز را مرهون رشادت های جوانان در طول دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم نسل امروز دانست و گفت: امنیت زمینه تعالی و رشد یک جامعه را فراهم می کند ،امنیت زمینه ساز عدالت و دوری از فساد اقتصادی، فرهنگی و جلوگیری از  تبعیض و فقر در جامعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مقاومت رزمندگان انقلابی در دوران اسارت درس آزادگی و تجلی ایثار بود و این شجاعت باعث نگرانی دشمنان این نظام و بدعهدی ها و تحریم های هرچه بیشتر آنها علیه جمهوری اسلامی شده اما ما در سخت ترین شرایط هم نباید به وعده های دروغین دشمنان اعتماد کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس