کد خبر 763516
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
بزیک

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس باید در دیدار با سیاه جامگان قدر موقعیت‌هایش را می‌دانست.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک، مهاجم سابق پرسپولیس درباره تساوی دیشب (چهارشنبه) سرخپوشان مقابل سیاه‌جامگان، بیان‌ کرد: بازی بدی را شاهد نبودیم. با گل زود هنگام پرسپولیس انتظار یک بازی پر گل را داشتیم اما دفاع سیاه‌جامگان نگذاشت که سرخپوشان به اهداف خود برسند. پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و می‌توانست به گل‌های بیشتری دست پیدا کند اما شانس با آنها یار نبود.

او ادامه‌ داد: سیاه‌جامگان نیز مزد بازی شجاعانه‌اش را گرفت. فوتبال این نیست که هر روز بتوانی ببری و خوشحال باشی. دیروز فوتبال روی دیگرش را به پرسپولیس نشان داد و این تیم علی‌رغم موقعیت‌های زیادی که داشت نتوانست سه امتیاز را کسب کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داوری در دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان، بیان‌ کرد: داور در نتیجه‌ بازی نقش داشت. یک پنالتی‌ برای پرسپولیس گرفته نشد. البته فوتبال همین است. پرسپولیس باید از سایر موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد و نمی‌گذاشت که کار به جایی برسد که تیم اکبر میثاقیان بتواند در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برساند.

او درباره فحاشی هواداران علیه طارمی و گریه‌های این بازیکن در رختکن، بیان‌ کرد: به نظرم هواداران احساسی عمل کردند. طارمی مهاجم دو روزه پرسپولیس نیست. او دو فصل در این تیم آقای گل شده و بهترین سه امتیازها را برای تیم کسب کرده است. او شایسته این شعارها و فحاشی‌ها نبود و فکر می‌کنم هواداران نیز بعد از متوجه شدن این قضیه از کرده خود پشیمان شدند.

بزیک در پایان درباره آمادگی پرسپولیس برای دیدار با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: پرسپولیس تاکنون از پنج بازی خود چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. این نشان می‌دهد که آنها آماده تقابل با نماینده عربستان هستند. امیدوارم سرخپوشان پایتخت بتوانند پیروز میدان شوند و دل مردم ایران را شاد کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس