محمد محمودی شاه نشین

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس گفت: آقای وزیر را می‌توان فردی سالم، مسئولیت‌پذیر و دلسوز و کسی که در مسائل وقت‌گذاری می‌کند، دانست.

به گزارش مشرق، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: این وزارتخانه یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها می‌باشد، به دلیل اینکه زندگی بازنشستگان، آسیب‌دیدگان اجتماعی، حمایت از نیازمندان، آموزش مهارت به جویندگان کار و درمان بیش از 50 درصد مردم را بر عهده دارد.

وی افزود: همچنین می‌توان مسئولیت عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار کم درآمد، مسئول احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان و ساماندهی کودکان کار، همچنین نظارت بر صندوق‌های بازنشستگی و کارگری از جمله مواردی است که وزیر محترم باید پاسخگو به آنها باشد.

نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: این موارد را باید از سه منظر بررسی کنیم، یک شخصیت آقای وزیر را می‌توان فردی سالم، مسئولیت‌پذیر و دلسوز و کسی که در مسائل وقت‌گذاری می‌کند، دانست. همچنین موضوع دوم این است که من به عنوان نماینده شهرهای حاشیه غرب تهران اکثر موکلینم مشمول بیمه‌های اجتماعی می‌باشند و از اقشار کم درآمد جامعه هستند، وضعیت موکلینم جزو حوزه مسئولیت آقای ربیعی می‌باشند که با توجه به نظرات موکلینم از ایشان حمایت می‌کنم.

محمودی شاه‌نشین ادامه داد: از منظر سوم نیز باید به این موارد اشاره کرد که رشد خدمات بهزیستی مهدهای کودک و شیرخوارگاه‌ها، همچنین رشد 99 درصدی مراکز اورژانس اجتماعی، رشد 52 درصدی مراکز درمان اعتیاد، رشد 11 درصدی پایگاه اجتماعی، رشد 53 درصدی مراکز خدمات اجتماعی، همچنین تحویل 33 هزار و 522 واحد مسکونی توسط بهزیستی به معلولان و مددجویان و 1161 واحد به خانواده‌های دارای حداقل دو معلول با همکاری بنیاد مستضعفان، همچنین رشد چهار برابری اعطای وام ضروری با کارمزد 4 درصد به بازنشستگان می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: اقدام ایشان و تصویب نمایندگان در سه برابر شدن مستمری مددجویان در بودجه سال 96 و اختصاص 4 هزار میلیارد تومانی به این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. فناوری و نوآوری روز نیز در این وزارتخانه به چشم می‌خورد.

محمودی‌ شاه‌نشین با اشاره به پرسش خود از وزیر در مورد مهمترین اقدامات وی در چهار سال گذشته، اشاره داشت: صدور شناسنامه اقتصادی الکترونیکی برای 23 میلیون خانوار ایرانی براساس 52 پایگاه اطلاعاتی که شامل وضعیت استخدام دولت بودند، افراد یا بیمه شدگی افراد و خانواده‌ها و یا اینکه افراد مجوز صنفی دارند و چه سندهایی به نامشان بوده و خودرویی که مالک آن می‌باشند چه مدلی هست باعث گردیده که در تصمیمات حمایت موثر باشد، مهمترین اقدام وی در وزارت بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبات در مدیریت سازمان تأمین اجتماعی که در دولت گذشته طی چهار سال 5 مدیر تغییر کرده بود یک موفقیت بزرگ است و آقای نوربخش مدیر سازمان تأمین اجتماعی در این 4 سال 4 بیمارستان و 16 درمانگاه که این مراکز 42 میلیون بیمه شده را تحت پوشش قرار می‌دهد تأسیس کرده، همچنین بیمه دندانپزشکی کودکان زیر 14 سال را محقق کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس