کد خبر 763174
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
حادثه

برخورد شدید یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه تریلر حامل میلگرد، موجب مصدومیت شدید راننده کامیونت شد.

به گزارش مشرق، وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 93 به همراه گروه امداد و نجات 12 را ساعت 00:30 بامداد امروز به مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، نرسیده به خیابان سبلان اعزام کرد.

امیر فلاح شیروانی فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه تریلر حامل میلگرد برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر شدت این برخورد راننده جوان کامیونت دچار مصدومیت شده و در اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه محبوس شد.

این فرمانده آتش نشانی در خصوص عملیات آتش نشانان گفت: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی مشغول رها سازی راننده جوان شدند.

فلاح اضافه کرد: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن و با احتیاط کامل مرد جوان که از ناحیه سینه و پاها مصدوم شده بود را از داخل کابین متلاشی شده کامیونت خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.

منبع: پایگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    0 0
    اين حادثه منجر به فوت راننده جوان كاميونت شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس