پرویز برومند

کادر فنی استقلال پس از هر دو بازی اول و دوم این تیم که منجر به از دست رفتن 4 امتیاز در آنها شد نقطه قوت تیم را فوتبال مالکانه عنوان کردند.

سرویس ورزش مشرق – استقلال بازی اول را باخت ولی کادر فنی تیم دلایلی همچون نداشتن بازیکنانش را دلیل باخت عنوان کرد. در دیدار با استقلال خوزستان با وجود حمایت تماشاگرانش در بازی خانگی دو امتیاز دیگر از دست داد ولی باز هم کادر فنی دلایل خودش را برای توجیه بازی استقلال بیان کرد. اینکه مالکیت توپ در اکثر دقایق بازی در اختیار این تیم بوده است.

پرویز برومند در گفت و گو با مشرق، در این باره گفت: مالیکت توپ در یک بازی خوب است ولی به شرطی که هدفمند باشد. به این شرط که در نهایت منجر به گلزنی تیم شود و در غیر اینصورت مالکیت داشتن هرگز منجر به کسب امتیاز نخواهد شد.

پیشکسوت تیم استقلال تأکید کرد: در بازی رفت ال کلاسیکو دیدیم که بارسا در خانه اش مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی در نهایت چه شد!؟ بازی با سه گل برای رئال مادرید و تنها یک گل برای میزبان در نیوکمپ تمام شد! این واضح ترین مثال برای کادر فنی استقلال است که نباید فریب بازی مالکانه را خورد.

وی تأکید کرد: استقلال با بازی مالکانه بخش اعظم بازی را در دست می گیرد ولی مادامی که نتواند از این مالکیت بهره لازم را ببرد هر چقدر هم روی این موضوع تأکید کند به درد نمی خورد و بی فایده است.

استقلال در سه بازی ابتدای این فصل خود از مجموع 9 امتیاز با 4 امتیاز بیش از نیمی از امتیازات را از دست داده و تنها یکبار موفق به باز کردن دروازه رقبیاش شده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس