سید کمال شهریاری

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: آقای کرباسیان آلوده به خط و خطوط سیاسی نیست.

به گزارش مشرق، سید کمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه 25 مرداد) قوه مقننه در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: شناخت بنده از آقای کرباسیان 25 سال است و وی مرد تجربه و عمل است.

وی با اشاره به گزارشی که هیئت نظارت مجلس درباره برنامه‌های وزرا به نمایندگان ارائه کرده، ادامه داد: در گزارشی که هیئت نظارت مجلس ارائه کرد، 18 صفحه درباره برنامه‌های آقای کرباسیان وجود دارد و در این مطالب کمترین انحراف دیده می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تصریح کرد: برنامه‌هایی که آقای کرباسیان ارائه کرده، برنامه‌‌هایی است که براساس سند چشم‌انداز، اقتصاد مقاومتی، برنامه پنجم و ششم و بودجه سالانه است و خارج از مصوباتی نیست که مجلس داشته است.

شهریاری با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد تقریبا با تمام دولت‌هایی که پس از انقلاب اسلامی تشکیل شده، کار کرده است، اضافه کرد: این کار کردن آقای کرباسیان با دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که ایشان شخصیتی فراجناحی و به دور از فرقه‌بازی‌های سیاسی است و تنها هدف وی خدمت به کشور است.

وی با بیان اینکه آقای کرباسیان تاکنون در مسئولیت‌هایی که بوده حاشیه نداشته است، اظهار داشت: مخالفان وی نیز در مجلس تاکنون درباره عملکرد وی نکته منفی‌ ابراز نکردند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور برخی اوقات سیاست‌زده می‌شود که این به ضرر کشور است، ادامه داد: آقای کرباسیان آلوده به خط و خطوط سیاسی نشده که انتخاب این‌گونه افراد برای تصدی وزارت اقتصاد و همچنین اقتصاد کشور یک ضرورت است.

شهریاری با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد مسلط به اقتصاد داخلی و خارجی و اقتصاد خرد و کلان است و آنها را تجربه کرده، افزود: کرباسیان در نهادهای غیردولتی نیز خدمت کرده که این نشان از تجربه بالای وی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولین فردی که دروازه دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کرد آقای کرباسیان بود، چون ستادی در وزارت خارجه در زمان آقای هاشمی تشکیل شده بود که تلاش داشت صادرات غیرنفتی را توسعه دهد که مسئول این ستاد آقای کرباسیان بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس