کد خبر 762908
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵
یادداشت نمایه

مگر یزیدیان توانستند با جدا کردن سر از پیکر مطهر فرزند پیامبر (ص) و یاران بزرگوارش نور حق را خاموش کنند که داعشیان بتوانند با جنایت‌ها و سربریدن از یاوران حق نور حق را خاموش کنند؟!

به گزارش مشرق، «کورش شجاعی» در یادداشت روزنامه «خراسان نوشت:

جنایت و آدم کشی، کریه ترین و زشت ترین جلوه قساوت و بی رحمی و خون خواری است و کشتن اسیر، قهقرای پستی و رذالت و بی وجدانی خون خواران داعشی که این روزها و در پی شکست‌های متوالی در عراق و سوریه به هر وسیله‌ای چنگ می‌زنند تا شاید چند گاهی بیشتر بمانند و خون بریزند.


حالا حتی از سربریدن اسیران هم ابا نمی‌کنند، این ره گم کرده‌های مزدور و جاده صاف کن‌های صهیونیسم و حامیان غربی عربی تروریسم که اکنون به واپسین روزهای سیطره و حضور خود در بسیاری از مناطق عراق و سوریه رسیده اند، هر جنایتی که بتوانند انجام می‌دهند تا شاید خللی در اراده محور مقاومت و جبهه حق ایجاد کنند و حالا برای رسیدن به این دلخواسته و آرزوی دست نیافتنی، پیشانی و چشم مقاومت را نشانه گرفته اند.


و کیست که نداند و تشخیص ندهد که چشم بصیر و بینای جبهه حق و مقاومت،  ایران اسلامی و فرزندان دلیر و دل سپرده به قرآن و عترت این سرزمین است. پس داعشیان این «ابرخونخواران» تاریخ و روسفیدکنندگان چنگیزیان و مغولان و صلیبیون در نهایت بی وجدانی و قساوت به بی رحمانه ترین شکل از «محسن» عزیز ایران، جان ستاندند تا شاید رعب و ترس و وحشتی در دل هزاران هزار جوان در آرزوی پوشیدن لباس پرافتخار «مدافعان حرم» ایجاد کنند و خللی در اراده مجموعه جبهه حق و مقاومت.


اما چقدر جاهل و نادان و کوته بینند این دست پروردگان فرقه وهابیت و تکفیر و بازیچه‌های صهیونیسم و استکبار که اولا نه تنها عبرت آموز سرنوشت دیگر خون ریزان و آدم کش‌های قرون و اعصار گذشته نیستند بلکه حتی از سرنوشت و سرانجام جنایتکاران سده‌ها  و دهه‌های اخیر هم نمی‌خواهند درس عبرت بگیرند و ثانیا به خاطر کوته بینی و جمود و دگماتیسم و گوش بستن بر صدا و سخن حق و چشم بستن بر حقایق جهان هستی خود را از درک و فهم این حقیقت آشکار محروم کرده اند که اگر چه شاید بتوان با دروغ و شست‌وشوی مغزی و طرح ادعاها و وعده‌های خلاف عقل و سنت و دین حقیقی و با زور و تحمیل جنگ و خون ریزی مدتی بر چهره خورشید حق و حقیقت خاک پاشید اما نمی‌توان جوشش و زایش و روشنی بخشی ذاتی خورشید حقیقت را تعطیل و خاموش کرد.


داعشیان مزدور خون ریز و حامیان غربی و عربی شان گرچه نمی‌فهمند و عده‌ای از اینان خود را به نفهمی و خواب زده اند اما بدانند که نه فروغ جاودان آیین اسلام ناب محمدی خاموش شدنی است و نه جوشش عشق و غیرت و ایمان مردان و زنان حق باور و حق یاور و آزاده و با وجدان جهان باز ایستادنی است و تا ظلمت جهل و نادانی و عصبیت و وهابیت تکفیری و تروریسم و ظلم و آدم کشی و خاک پاشی بر چهره حقیقت جاهلانه و ناجوانمردانه جولان می‌دهد، در جای جای دنیا هستند انسان‌های حق مدار آزاده‌ای که به اشکال گوناگون به یاری حقیقت بشتابند هرچند در راه بر گرفتن غبار از جلوه زیبای حق و حقیقت و وجدان و انسانیت،جان‌ها  داده شود و سرهای جوانمردان سرافراز ایثارگر حق یاوری امثال محسن حججی از تن‌های مطهرشان جدا شود.


و مگر یزیدیان توانستند با جدا کردن سر از پیکر مطهر فرزند پیامبر (ص) و یاران بزرگوارش نور حق را خاموش کنند که داعشیان بتوانند با جنایت‌ها  و سربریدن از یاوران حق نور حق را خاموش کنند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    26 4
    لعنت به داعش خونریز امیدوارم یکصد موشک شهاب 3 به طرفشون شلیک بشه تاجیگرمون خنک بشه
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    18 2
    مرد بي ادعاي خدايي
  • لعنت بر داعش IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    9 1
    لعنت بر داعش ، انسانیت ندارن ، دراسلام بااسیر نباید بدرفتاری بشه این داعشیها ساخت اسراییل ان اینا رو ساختم تا اسلام رو هدف قرار بدن
  • محمود IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    1 0
    شهید حججی شهید عجیبی بود! تاثیرش بر ذهن جامعه منحصر به فرد بود فایل صوتی اش و نحوه خداحافظی اش از پدرو مادرش....عکس با صلابتش همه ی اینها نشون میده که این جوان غیور با خدای خودش معامله ای کرده بود که هیچکس بجز خدا و خودش ازان خبردار نبود و عجب پاداشی بهش داد خداوند بزرگ و چه شهادتی چه عزتی بهش داد چه شوکتی چه نامی در تاریخ برای این جوان شجاع باقی گذاشت. من فکر میکنم لحظات اسارت او عطر شهادت را به مشامش احساس می کرد و چهره اش نشون میداد که او ذوق در این عطر و فضای روحانی نزدیک بودن شهادت شده بود که چنین وجود و حضور اون حرامی کثیف را احساس نمیکرد بهرحال شهادت شهیدمحسن حججی نقطه ی عطفی در جامعه ما ایجاد کرد شخصا هنوز در حال نگاه کردن به عکس و اون چشم های نافذ و معصوم و منتظرش هستم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس