حاج صفی مسعود شجاعی

عضو فراکسیون ورزش مجلس در واکنش به حضور حاج‌صفی و شجاعی در برابر تیمی از رژیم‌صهیونیستی گفت: فراکسیون ورزش مجلس قطعاٌ به این پرونده رسیدگی می‌کند.

به گزارش مشرق، سیدکاظم دلخوش عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی بازیکنان تیم پانیونیوس یونان در بازی برابر نماینده رژیم‌صهیونیستی، اظهار داشت: به هر حال ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی باید حرمت مردم ایران را حفظ کنند، چرا که حمایت‌های مردمی است که ورزشکاران را در سطح جهانی به شهرت می‌رساند.

وی افزود: درباره این اتفاق هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال باید بررسی‌های لازم را انجام داده و پیگیر جزئیات این اتفاق شوند و پس از آن برخورد لازم و قانونی انجام شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: البته ما نیز به عنوان فراکسیون ورزش مجلس قطعاٌ به این اتفاق رسیدگی خواهیم کرد، چرا که نه تنها فراکسیون ورزش، بلکه نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم نسبت به این‌گونه اتفاقات بی‌تفاوت نخواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    9 5
    مرگ بر اسرائیل... به خدا مرگ بر اسرائیل اما مرگ بر جهل....... چرا می‌خواهید این دو تا جوون رو بدبخت کنید؟!! بابا قرارداد داشتن، مجبور بودن!! قطعا نمی‌خواستن بازی کنن ولی لابد نتونستن... تا کی‌ می‌خواهیم تو این چیزای ساده و سطحی گیر کنیم؟؟؟!!!!!!!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    7 5
    یعنی این نمایندگان این قدر بیکار هستند که به این کارها می خواهند رسیدگی کنند آن مردم در متن هزاران مشکل مانده اند اینها به این مسائل رسیدگی می کنند و به نظر من خوب کاری کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس