کد خبر 756498
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
زندان نمایه

جزئیات ضرب و شتم یک پلیس راهور توسط یک نماینده مجلس در فرودگاه مهرآباد، مشخص شد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم خونین یک نماینده مجلس با یک مامور پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد تهران، با پیگیری ها مشخص شد این نماینده، «ح- ک» نام دارد و نماینده حوزه انتخابیه ای از یکی از استان های غربی کشور است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، خودروی پژوی نقره ای رنگ این نماینده و دو همراه وی قصد ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد را داشته که بدلیل همراه نداشتن مدارک شناسایی و ممانعت مامور پلیس راهور از ورود وی، - با وجود صادر شدن اجازه ورود - این نماینده از خودرو پیاده شده و با ضربه مشت به صورت مامور، اقدام به ضرب و شتم می کند که منجر به شکستن بینی این مامور می شود.

به گفته یک منبع آگاه، حساسیت و سختگیری مامور پلیس راهور در مقابل ورود این نماینده، بدلیل تدابیر امنیتی جدید پس از حوادث تروریستی تهران و مانور چندی قبل فرودگاه بوده است.

این اقدام در زیر دوربین های مداربسته منطقه صورت گرفته و بر اساس اعلام یک منبع آگاه در پلیس، نماینده خاطی با دستور بازپرس کشیک فرودگاه بازداشت شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    16 0
    هر چه بگندد نمکش مس می زنند وای به روزی که بگندد نمک امثال ایشان می خواهند برای ما قانون بنویسند؟
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    16 0
    لغو نمایندگی برای همیشه و برخورد قاطع و بدون کمترین مماشات ابتدایی ترین خواسته از دستگاه قضایی است.این گونه افراد لیاقت نمایندگی مردم شریف ایران را ندارند
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    11 0
    وقتی نمایندگان به این ننگی وبی ظرفیت هستند. بقیه جای خود دارد. و این ننگ نظام است. با اینهمه فیلتر.
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    6 1
    این اعمال بدلیل ژن برتر می باشد اگر کسی توفیق پیدا کند که از ژن برتر برخوردارشود دیگران باید به او احترام بگذارند به او اعتراض نکنند تند تند برایش پپسی باز کنند الی برکت الله
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    11 0
    نماینده مملکت رو ببین انگار چاله میدونه!!! خوبه تو مجلس بزن بزن ندارن! شنیدم دارن درز نمی کنه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    7 0
    اونوقت نخست وزیر کانادا بدون داشتن محافظ توی فرودگاه با ملتش عکس سلفی میگیره، مقصر خود مردم هستند، وقتی میخواهند رای بدهند چشم و گوش خود را باز نمیکنند تا ببینند چه کسی را انتخاب میکنند، واقعاً هر کسی شان رسیدن به هر پستی را آن هم در حکومت اسلامی ندارد. حرمت نام مقدس جمهوری اسلامی را اول باید متولیان آن حفظ کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس