کد خبر 755173
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
امباپه

وضعیت نیمار در بارسلونا روز به روز بحرانی تر می شود و احتمالا به روزهای پایانی حضور این فوق ستاره در بارسا نزدیک می شویم.

به گزارش مشرق، در بارسلونا نیز به تدریج اطمینان پیدا کرده اند که شانس ماندگار کردن نیمار پایین است و به خصوص درگیری امروز او با سمدو در جریان تمرین که نشان از وضعیت نابسامان روحی نیمار دارد، می تواند حکم تایید دیگری بر عدم آرامش این فوق ستاره برزیلی باشد.

مسئولان بارسا با علم به این موضوع چند روزی است که در پی بررسی گزینه های جانشینی نیمار هستند و روی یک بازیکن به جمع بندی رسیده اند. نه دیبالا و نه کوتینیو، این امباپه است که مسئولان بارسا قصد دارند او را با جای نیمار جذب کنند.

پدیده 18 ساله موناکو سخت مورد توجه رئال و سیتی قرار دارد و به تازگی شایعه توافق 180 میلیون یورویی رئال و موناکو برای جذب او نیز رده شده است.

پس از اینکه لوپاریزین ادعا کرد بارسا نیز به جمع تیم های خواهان امباپه اضافه شده است، امروز نشریه اسپورت نیز گزارش داد که مذاکرات مستقیمی بین مسئولان بارسا و امباپه صورت گرفته است.

بارسا به خوبی می داند که جذب امباپه چه دشواری هایی دارد و اینکه موناکو قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما جدایی نیمار و تزریق 222 میلیون یورو به خزانه باشگاه، مشکلات مالی این انتقال را از بین خواهد برد.

از سوی دیگر رئال برای جذب امباپه، باید از بین بیل، بنزما و رونالدو یکی را به فروش برساند در حالی که فعلا چنین احتمالی اندک است و به نظر نمی رسد حداقل امسال شاهد فروپاشی مثلث BBC باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس