باب کورکر

رئیس کمیته روابط خارجی سنا می‌گوید تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران با رأیی قاطع، پیامی است قوی برای ایران، کره شمالی و روسیه در خصوص موضع سخت واشنگتن در برابر اقدامات این سه کشور.

به گزارش مشرق، ساعتی پس از تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران که تحریم‌های روسیه و کره شمالی هم به آن افزوده شده، سناتور «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا با انتشار بیانیه‌ای از رأی مثبت همکارانش تشکر کرد.

در بیانیه سناتور کورکر آمده: «با اجماع تقریبی بر سر حمایت از این طرح در سنا و مجلس، پیامی قوی برای ایران، روسیه و کره شمالی ارسال شد که کشور ما در برابر رفتارهای بی‌ثبات‌کننده این کشورها، محکم می‌ایستد.»

امشب 98 سناتور از 100 سناتور حاضر در صحن سنا، به طرح جامع تحریم‌های ایران رأی مثبت دادند. این طرح برای تبدیل به قانون باید امضای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را نیز پای خود داشته باشد.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید پنجشنبه گفت که ترامپ با تحریم این سه کشور مخالفتی ندارد.

سناتور کورکر در ادامه بیانیه خود گفته که رأی قاطع به طرح مزبور، جایگاه پیشروی سنا در صیانت از امنیت آمریکایی‌ها را تضمین می‌کند و به دولت ترامپ هم انعطاف لازم برای ایجاد امنیت در کشور را می‌دهد.

کورکر در انتهای بیانیه خود، از رأی مثبت نمایندگان مجلس به این طرح هم تشکر کرده و گفته که تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران، مثالی است از دستاوردهای همکاری سنا و مجلس نمایندگان در اولویت بخشیدن به منافع ملت آمریکا.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    5 0
    دیوار تحریم ها فرو ریخت از نوع زرشک.
  • 123 IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 1
    آن دنیا شما را رها نخواهند کرد ملت مظلوم ایران.
  • FR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 1
    باید جرأت به خرج بدیم و این آمریکاییهای جنایتکار رو سرجاشون بنشونیم. 6 تا موشک به داعشیهای جنایتکار زدیم باید 600 تا به اربابشون یعنی اسرائیلیهای جنایتکار بزنیم. تنگه هرمز رو هم سه سوته می تونیم ببندیم.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    5 0
    برجام پر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس