سیدحسین نقوی‌‌حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: با تحریم‌های جدید آمریکا دیگر کسی نمی‌تواند به دیپلماسی لبخند امیدوار باشد.

به گزارش مشرق، سید‌حسین‌ نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌‌ملی و سیاست‌‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحریم‌های جامع ایران از سوی مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار داشت: تحریم‌های مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران نشان داد که آمریکایی‌ها همچنان خط خصومت و  فشار علیه جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بنا ندارند از مطالبه جامعه جهانی و تکالیفی که براساس توافق‌نامه برجام تعیین شده تبعیت کنند، افزود: امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که آمریکایی‌ها همچنان دشمن شماره یک ملت ایران هستند و به این دشمنی و خصومت هم ادامه می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌‌ملی مجلس ادامه داد: فکر می‌کنم دیگر جا نداشته باشد که شخصی در دستگاهی چه دولت، چه مجلس و چه نهاد‌های دیگر بخواهد به دیپلماسی لبخند امیدوار باشد و همچنان بر این باور باشد که برجام می‌تواند رفتار آمریکایی‌ها را تعدیل کند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه مسئولان آمریکایی با این اقدام خود نشان دادند که اصلا به برجام توجهی نمی‌کنند، تاکید کرد: بنابراین هر دستگاه و نهادی باید با همه توان وارد میدان شود از جمله دستگاه دیپلماسی که باید به شکل انقلابی و قاطعانه با قانون شکنی‌ها و نقض عهد آمریکایی‌ها برخورد کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌‌ملی مجلس تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است روز شنبه 7 مرداد کمیسیون امنیت‌‌ملی مجلس در جلسه‌ای ویژه طرح مقابله با اقدامات ماجرا‌جویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را برای مقابله با تحریم‌های اخیر آمریکا بررسی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نکایی IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    0 0
    احسسسنت آقای نقوی حسینی
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    0 0
    قاطع و انقلابی در مقابل آمریکا در مقابل قاچاقچیها در مقابل دزدهای بی شرف در مقابل زناکارها در مقابل معتادها در مقابل بی حجابها در مقابل نجومی خورای حرومخور در مقابل ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس