سنای آمریکا نمایه

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار آزادی زندانیان آمریکایی در ایران شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنج شنبه با تصویب قطعنامه‌ای خواستار آزادی زندانیان آمریکایی در ایران شد.

این در حالی است که کاخ سفید روز جمعه گذشته نیز در ادامه ادعاهای پوچ و تهدید آمیز خود مدعی شد که در صورت عدم آزادی و بازگرداندن شهروندان آمریکایی محبوس در ایران به کشورشان، تهران با «تبعات جدی و جدیدی» روبرو خواهد شد.

دولت آمریکا عصر روز جمعه ادعا کرد: «رئیس جمهور آمریکا آماده است تا در صورت عدم آزادی و بازگرداندن شهروندان آمریکایی محبوس در ایران به کشورشان، تهران را با تبعات جدی و جدیدی روبرو سازد».

بنابر ادعای مقامات آمریکا، در صورت امتناع مقامات تهران از بازگرداندن تمام شهروندان آمریکایی محبوس در ایران به کشورشان، تدابیر و تمهیدات تنبیهی جدیدی علیه ایران بکار گرفته خواهد شد.

این در حالی است که واشنگتن مصرانه ادعا می کند که تمام شهروندان آمریکایی محبوس در ایران به دلایل ناعادلانه ای بازداشت و زندانی شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    1 0
    چیزی که هی دارن میگن اینه که رئیس جمهورش این کار را میکنه اون کار را میکنه در صورتیکه همشون دارن این کاررا می کنند پس ما بهتره بگیم تصمیمه امریکا نه تصمیم ترامپ
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    1 0
    پیشنهاد می کنم که در سوریه و یمن پاسخ این قطعنامه آمریکا داده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس