بنیتا

دادستان پاکدشت گفت: آنچه که بر اساس شواهد و قراین اولیه برای ما محرز شده این است که دو متهم پرونده مرگ بنیتا مرتکب قتل عمد شده‌اند.

به گزارش مشرق، رحیم علیش‌پور دادستان عمومی پاکدشت گفت:‌ شامگاه سه شنبه دو متهم پرونده سرقت و ربوده شدن بنیتا دستگیر شدند و از آنجا که پرونده ربوده شدن این کودک و سرقت خودروی پدر کودک در آگاهی تهران مفتوح شده بود،‌ متهمان را به تهران فرستادیم.

وی گفت: البته از آنجا که بعداً مشخص شد این کودک در داخل خودرو فوت کرده است و خودرو در محدوده قضایی پاکدشت است، بدلی از پرونده در پاکدشت تشکیل شد و تحقیقات و دستورات قضایی صادر شد و احتمالاً تا یکی دو روز آینده متهمان با قرار عدم صلاحیت به پاکدشت بازگردانده شده و پرونده در اینجا تشکیل و رسیدگی می‌شود.

علیش‌پور در پاسخ به این سوال که آیا به این افراد و متهمان تاکنون اتهام قتل عمد تفهیم شده یا خیر، گفت: ما تا به حال در خصوص موضوع قتل به این افراد تفهیم اتهام نکرده‌ایم و منتظریم پرونده با پاکدشت بازگردد.

دادستان پاکدشت ادامه داد: اما آن چیزی که تجربه و نظر علمی و قضایی شخص بنده است، این است که اولا باید شرایط این کودک هشت ماهه را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: فردی یک کودک ۸ ماهه را ربوده و او را در یک خیابان که شاید ترددی در آن رخ ندهد و داخل یک ماشین دربسته رها کند آنهم در هوای تابستانی داخل ماشین که قطعا دمایش بیشتر از هوای آزاد است.

علیش‌پور گفت: در حالی که  این کودک توانایی دفاع از خودش را ندارد و نمی‌تواند از کسی هم با داد و فریاد کمک بخواهد و نتیجتاً این کودک فوت کند، قطعاً‌ این فرد براساس نظر قضایی بنده مرتکب قتل عمد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمود ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    3 1
    ایندیگه کاملا روشنه که از قتل عمد هم بالاتره و باید سنگسار و زجرکش بشن تا درس عبرتی باشه برای باقی خلافکارها. که به عاقبت کار فکر کنند
  • ناشناس IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    1 1
    خدایا این همان آدم است که به فرشتگانت گفتی به او سجده کنند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    7 1
    اعدام صحرایی وفوری کنید این جانیان و قاتلان و شمر زمانه را
    • P IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
      0 0
      130شاکی دارن باید باین شاکیان تسویه حساب بشن بعد حکم اعدامشون اجرابشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس