کد خبر 754607
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
مصاحبه سروری

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:‌ نگاهی که آقای قالیباف به موضوع اصولگرایی دارد، نگاه واگرایی نیست؛ بلکه استفاده بهینه وضعیتی است که در اختیار ما است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری گفت: نگاهی که آقای قالیباف به موضوع اصولگرایی دارد نگاه واگرایی نیست بلکه استفاده بهینه وضعیتی است که در اختیار ما است و اگر بتوانیم با نگاهی منتقدانه ظرفیت‌سازی تحول گرایانه‌ای را برای آینده انجام دهیم و در عرصه‌های مختلف بتوانیم برای آینده وضعیت خود را ترمیم کنیم، موفق خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اما اگر تبیین درستی از نواصولگرایی صورت نگیرد، ممکن است تبدیل به نکته منفی شود و دامنه نیروهای انقلاب را بگیرد. افرادی مثل آقای قالیباف که با زحمت ایثارگرانه از خودگذشتگی کردند و آرامش و انسجام را به ارمغان آوردند...از نظر من باید «نواصولگرایی» تبیین شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: نواصولگرایی از نظر من و با توجه به چیزی که در نامه می‌بینم یک اصلاح درونی است نه ایجاد یک جریان جدید و همانطور که از نامه متوجه می‌شویم اگر اصلاح درونی در نیروهای انقلاب باشد امر ممدوح و پسندیده‌ای است.

وی در پایان اظهار داشت: از این نامه این بر می‌آید که مشارکت جوانان، مردم و ارائه پیشنهادات و انتقادات آن‌ها می‌تواند فضایی را برای اصلاح بیشتر، وضع بهتر، رفع نواقص و ضعف‌ها و تقویت قوت‌ها را به وجود بیاورد؛ و می‌توان از گسل‌هایی که دولت از آن‌ها استفاده می‌کند و ناکارآمدی‌های خود را با آن مخفی می‌کند، جلوگیری کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس