کد خبر 754606
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
سوپر جام

با توجه به نامه سرپرست دبیرکلی فدارسیون فوتبال کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تخلف آشکاری را مرتکب شده است.

به گزارش مشرق، در نامه محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به رئیس سازمان لیگ صراحتا اعلام شده که «هر گونه فعالیت باشگاه نفت از جمله ثبت قرارداد بازیکنان منوط به کسب رضایت طلبکاران است.»

تاریخ نامه 27 تیرماه است یعنی سه روز قبل از برگزاری سوپرجام فوتبال ایران! مسابقه‌ای که به خاطر آن دربی دو تیم پرسپولیس و استقلال در آلمان لغو شد 

با توجه به انتشار این نامه حضور نفت تهران در سوپرجام غیرقانونی بوده زیرا سه روز قبل از آن محمدرضا ساکت دستور تعلیق باشگاه نفت را داده بود. 

از دیگر نکات جالب این نامه ثبت قرارداد بازیکنان تیم نفت در روز 29 تیرماه بود. یعنی با وجود اینکه نامه رونوشتی به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دارد مشخص نیست که چرا فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات مرتکب تخلف آشکار و سرپیچی از دستور دبیر فدراسیون فوتبال شده و ثبت قرارداد بازیکنان تیم نفت را انجام داده است؟!

محمودزاده از مسئولان به ظاهر قانونمند فوتبال ایران است اما این نامه نشان می‌دهد که او حتی به دستور دبیر کل فدراسیون فوتبال هم توجهی نداشته و با ثبت قرارداد بازیکنان تیم نفت زمینه‌ساز برگزاری سوپرجام غیرقانونی! شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس