کد خبر 754540
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
لیونل مسی

تمامی بازیکنان بارسلونا در مسابقات پیش‌فصل این تیم یک ردیاب جی‌پی‌اس می‌پوشند تا اوضاع فیزیکی و متابولیک آنها تحت نظارت قرار بگیرد. نتایج داده برای مسی فوق العاده بود.

به گزارش مشرق، منابع نزدیک به بارسلونا، پیش از اردوی این تیم در آمریکا گفته بودند: «لیونل مسی خوشحال است، قراردادش را تمدید کرده و مانند قطار در پیش‌فصل حضور یافته.»

برخی گمان می‌کردند این صحبت‌ها اغراق‌آمیز است اما در بازی دوستانه بارسلونا برابر یوونتوس مشخص شد که چنین نیست. داده‌های مسی نشان می‌دهد که او فوق‌العاده کار کرده است. تمامی بازیکنان بارسلونا در مسابقات پیش‌فصل این تیم یک ردیاب جی‌پی‌اس می‌پوشند تا اوضاع فیزیکی و متابولیک آنها تحت نظارت قرار بگیرد.


جی‌پی‌اس مسی اعدادی را نشان می‌داد که برای او در پیش‌فصل بی‌سابقه بود. البته این اعداد فاش نشده‌اند اما روزنامه اسپورت گزارش داده که آنها بهترین آمار مسی در بازی‌های پیش‌فصل بوده‌اند.


او در زمینه مسافت طی‌شده، شتاب، حداکثر سرعت، سرعت در مسافت بالای 20 متر، ظرفیت ایروبیک و ویژگی‌های دیگر فوق‌العاده کار کرده و بهترین عملکرد خود را ثبت کرده است.


با این حال، باید گفت که مسی در تابستان‌های گذشته، معمولا یا در جام جهانی حضور داشت یا در کوپا آمه‌ریکا و به این دلیل در دیدارهای پیش‌فصل از نظر فیزیکی اوضاعش کاملا عالی نبود. او فرصت چندانی برای تعطیلات نداشت.


اما او شروعی توفانی در پیش‌فصل داشته و تبدیل به رهبر بی‌چون ‌و چرای تیم شده است. یک تصویر از بازی با یوونتوس توجه بسیاری را جلب کرده؛ الش ویدال جلو رفته و مسی عقب آمده و دارد در پست مدافع راست دفاع می‌کند. مسی در این بازی یک نیمه حضور داشت و شش بار توپ را از حریف گرفت.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس