گیت های الکترونیکی در مسجدالاقصی

رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر رئیس جمهوری ترکیه درباره مسجدالاقصی واکنش نشان داده و آن را «بی دقت، تحریف شده و بی اساس» خواند.

 به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه درباره مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آن را «بی دقت، تحریف شده و بی اساس» خواند.

در همین راستا، «امانوئل نشهون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت: او بهتر است با مشکلات کشورش مقابله کند. امپراتوری عثمانی خیلی وقت است که دورانش به سر آمده است.

وی با ادعای اینکه قدس پایتخت یهودیان جهان است، خطاب به اردوغان افزود: کسی که در خانه شیشه ای زندگی می کند نباید به دیگران سنگ پرتاب کند.

گفتنی است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه طی سخنرانی در آنکارا گفته بود که اسرائیل می‌خواهد قدس و مسجد الاقصی را به بهانه مبارزه با تروریسم از مسلمانان بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ناشناس IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    29 8
    اردوغان پانترک فرصت طلب اگه راست میگه روابطش با اسراییل رو قطع کنه واسراییل رو به رسمیت نشناسه. تا ما هم حرفهای اردوغان گرگ زاده رو باور کنیم
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
      15 6
      اردوغان حرامزاده ای دورو بیش نیست و از نسل داعشیهاست که با کلمات بازی میکنه
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    12 15
    قبل از حکومت اردوغان اسراییل را در ترکیه به رسمیت شناختند اتفاقا 7سال کنسول انها را بست چون او سنی است حرفهای مغرضانه زده میشود کی به اسراییل اعتراض کرد غیر از ترکیه کسی اعتراض نکرده فقط با مرگ بر اسراییل که چیزی نمشود
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    8 3
    عجب دیگ به دیگ میگه روت سیاه...خونه شیشه ای....
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    20 2
    کی گفته که قبل از اردوغان ترکیه اسرائیل به رسمیت شناخته بوده؟ مرحوم نجم الدین اربکان یکی ازمبارزان سرسخت اسرائیل بود ومحبوبیتش هم برای همین بود زمانیکه عبدالله گل واردوغان سرکار اومدن مردم ترکیه خوشحال شدن وگفتن یه دولت اسلامی سرکار اومد.ولی مرحوم اربکان گفت من میمیرم وملت ترکیه بعدها خواهد فهمید که اینها انگورهایی هستند که به شراب تبدیل خواهند شد!!؟اردوغان بعد ازچند وقت یه با یه نمایش ساختگی به شیمون پرز گفت شما کودک کش هستیدو در ادامه ماجرای کشتی راشل کوری رو براه انداخت تا مردم فکر کنند واقعآ بااسرائیل سرجنگ داره ولی درهمون وقت داشت با اسرائیل قرارداد نظامی امضا میکرد.در ضمن اسرائیل نه از ترکیه معذرت خواهی کرد ونه غرامت اون کشتی رو به ترکیه داد!! اردوغان یک اسرائیل دوست 2آتیشه اس وهیچ وقت با اسرائیل بد نبوده این اداها رو هم که میبینی برای دل خوشی مسلمانان ترکیه درمیاره.برید سند این صحبتهارو توی آرشیو سایتها ببینید.یا علی
  • LB ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    8 1
    هر کسی فکر میکنه ترکیه با اسراییل مشکل داره واقعا دچار فقر اطلاعت هست. ترکیه و اسراییل روابط عمیق نظامی و پیمان دفاعی دارند. تمرین و اموزش مشترک پروازی دارند، پهپادهای اسراییلی میخره، تجهیزات نظامی از اسراییل یمخره. یه بازی کردن چند سال پیش تا فقط سنگر دفاع از فلسطین رو از دست ایران در بیارن همین. الانم که واضحه واضحه با پشتیبانی داعش به قضیه فلسطین ضربه زدن و فلسطینی ها در سوریه را اواره کردن و کلا قضیه فلسطین فراموش شد. همه نگاه ها رفت به عراق و سوریه.
  • ایرانی اذری US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    2 1
    چرا این پانترک اردوغان پرست وترکیه پرست ضد ایرانی فحاش رو شناسایی نمیکنید؟؟؟؟
  • ایرانی اذری US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    2 1
    چرا این پانترک اردوغان پرست وترکیه پرست ضد ایرانی فحاش رو شناسایی نمیکنید؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس