کد خبر 754011
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
رامین رضاییان

بازیکن سابق پرسپولیس پس از سردرگمی‌های فراوان بالاخره در تست‌های باشگاه اوستنده حاضر و موفق به امضای قراردادی دوساله با این تیم شد اما مشکلی جدی پیش روی مدافع ملی پوش کشورمان قرار دارد.

به گزارش مشرق،‌ رضاییان که در آن مقطع ضمن بخشیدن مطالبات خود، مبلغی نیز برای دریافت رضایتنامه اش به مسوولان باشگاه پرداخت کرده بود، تعهد داد تا در صورتی که مبلغ قراردادش با تیم فصل آینده بیش از ٧٠٠ میلیون شود، ٣٥٠ میلیون دیگر نیز به باشگاه پرداخت کند.

رضاییان در نهایت با قراردادی جالب توجه راهی اوستنده شد تا طبق توافق قبلی مجبور به پرداخت ٣٥٠ میلیون دیگر به پرسپولیس شود. موضوعی که اکنون باعث ممانعت باشگاه پرسپولیس برای صدور آی تی سی او شده است. مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس البته در پیام هایی برای مسوولان باشگاه درخواست کرده که با قبول چک مجوز این حضور را صادر کنند تا بعد از آن با اولین دریافتی خود مطالبه مدنظر پرسپولیس را پرداخت کند که این مساله بی جواب مانده تا او در ابتدای حضورش در این تیم با دردسر بزرگی مواجه شود.

این در حالی است که رامین رضاییان اکنون با سوال بزرگ و بی‌پاسخی از سوی مسوولان و مربی اوستنده در این خصوص مواجه شده که هیچ پاسخی برای آن ندارد و در انتظار برطرف شدن مانع حضورش در ترکیب این تیم است. اما جالب اینجاست مسوولان پرسپولیس نیز نه تنها پاسخی به درخواست او که حتی پاسخی برای بازیکنان معترض خود نیز ندارند تا شرایط سرخپوشان در آستانه شروع لیگ عجیب باشد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس