فیلم/ برنامه ای که وزیر بهداشت از تعطیلی آن ابراز خوشحالی کرد

وزیر بهداشت در برنامه اخیر «نگاه یک» از تعطیل شدن آیتم «حاشیه‌های پزشکی» بخش خبری20:30 تشکر کرد.

به گزارش مشرق، دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر پر سروصدای بهداشت دولت تدبیر و امید از همان ابتدای شروع به کارش یکی از اعضای رسانه‌ای کابینه شناخته شد. وی در سه سال ابتدایی کار دولت فعلی، بین رسانه‌های مختلف چپ و راست به عنوان یکی از وزرای پرکار و متعهد شناخته شده بود و حتی منتقدان دولت از عملکرد او تعریف و تمجید می‌کردند. میزان حضور رسانه‌ای قاضی‌زاده در مقطعی آن قدر زیاد شد که برخی احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری96 را مطرح می‌کردند؛ اما حضور، عملکرد و تعامل قاضی‌زاده با رسانه‌ها و منتقدان خود در سال آخر دولت یازدهم کاملاً روند دیگری پیدا کرد.

چالش با سریال درحاشیه
مهران مدیری که در آثارش دغدغه‌های اجتماعی روز جامعه را پیگیری می‌کند، پس از چند سال غیبت در تلویزیون، این بار با مجموعه «درحاشیه» مهمان خانه‌های مردم شد. موضوع و بستر اصلی این سریال مسائل مربوط به پزشکی و ناهنجاری‌های آن بود. همین مسأله، غیر مستقیم باعث اعتراض برخی از پزشکان و همچنین بیان برخی جملات انتقادی وزیر بهداشت از این مجموعه شد.


سیدحسن هاشمی در مورد سریال طنز «در حاشیه»با بیان اینکه عرصه هنر وسیع است، به ایسنا گفت: طبیعت طنز با اغراق همراه است و نمی‌توان انتظار داشت بدون پرداختن به سوژه خاص، هنر طنز را تقویت کرد. البته سازمان صدا و سیما باید مراقبت بیشتری در این‌باره داشته باشد.
 وی افزود: چند قسمت از این سریال را قبل از پخش دیده‌ام و صحبت‌هایی را نیز انجام دادم که کسی به این صحبت‌ها توجه نکرد.


هرچند که مدیران تلویزیون ناتمام ماندن فصل نخست درحاشیه را رد کردند ولی برخی اخبار غیررسمی و همچنین عدم نقش آفرینی برخی از بازیگرانی که نامشان در تیتراژ بود ولی هیچ‌گاه به داستان اضافه نشدند، این گمانه زنی را تقویت کرد که احتمالاً این سریال با برخی فشارهای منتقدان زودتر از موعد مقرر تمام شده است.

بگیر و ببند به‌خاطر چند کلیپ
سال گذشته مؤسسه فرهنگی «آرمان مدیا» به تهیه و انتشار کلیپی اقدام کرد که سوژه اصلی آن بخش سلامت بود. پیرو همین اتفاق، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی با انتقاد شدید از این کلیپ به شکایت قضایی از این مؤسسه مبادرت کردند.


مشاور وزیر بهداشت به خبرگزاری صداوسیما گفت: معتقدیم دفاع از حقوق جامعه پزشکی و اعتراض به توهین و افترا به پزشکان، علاوه بر وزارت بهداشت در حوزه وظایف سازمان‌های صنفی و انجمن‌های پزشکی هم قرار دارد و جای تعجب است که این تشکل‌ها در برابر چنین رفتارهای شنیعی سکوت را بر اعتراض ترجیح می‌دهند و عجیب‌تر آن که انگشت اتهام خود را به سوی وزارت بهداشت می‌گیرند.پیرو این اتفاق دفتر این مؤسسه پلمب و مسوولان آن به دادگاه فراخوانده شدند و به‌رغم چندبار عذرخواهی بازهم کانال تلگرامی این مؤسسه مسدود شد. هفته گذشته هم دادگاه این گروه مستندساز برگزار شد. هنوز رأی صادر نشده است.

هر چرتی را نپرس خبرنگار!
خرداد ماه سال جاری در حاشیه یکی از جلسات هیأت دولت، یکی دیگر از برخوردهای عجیب و توهین آمیز وزیر عصبانی بهداشت با اهالی رسانه صورت گرفت.پس از اقدام وزیر راه و برخورد عجیب وی با یک خبرنگار زن، این بار آقای قاضی‌زاده بود که در برخورد با سؤال یک خبرنگار از کوره در رفت و رفتار ناشایستی از خود نشان داد.


خبرنگار روزنامه قدس از وزیر بهداشت در خصوص افتتاح بیمارستان امام رضا 2 و حساب ملی سلامت سؤالی مطرح کرد که این سؤال با واکنش عجیب وزیر مواجه شد. قاضی زاده خطاب به خبرنگار روزنامه قدس می‌گوید: روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول امام رضا خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام رضاست.


آرش خلیل‌خانه، خبرنگار روزنامه قدس در خصوص برخورد وزیر با وی می‌گوید: پس از اینکه دستگاه ضبط صدا را قطع کردم، خطاب به وزیر گفتم که ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سؤالمان را می‌پرسیم؛ اما وزیر در ادامه گفت: شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند.

خبر20:30 هم لوله شد!
خبر20:30 دارای آیتم‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها، بخش چالشی «حاشیه‌های پزشکی» است که با تمی انتقادی به آسیب شناسی بخش سلامت کشور می‌پردازد. این بخش در طول زمان پخش خود به تعداد زیادی از شکایات مردمی دراین زمینه پرداخته و اقدامات قابل توجهی را انجام داده بود. همین رویه بدون تعارف و انتقادی ظاهراً به مزاج آقای وزیر کم تحمل خوش نیامده و فشارهایی را به تلویزیون برای تعطیل شدن این بخش وارد کرده است.


قاضی‌زاده در برنامه اخیر نگاه یک که با موضوع عملکرد وزارت بهداشت به روی آنتن رفته بود، حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش از مدیران تلویزیون بابت تعطیل کردن بخش حاشیه‌های پزشکی از خبر20:30 تشکر کرد! این اتفاق از معدود دفعاتی بود که یک مدیر جمهوری اسلامی از تعطیل شدن یک برنامه تلویزیونی تخصصی، آن‌هم روی آنتن همان رسانه تشکر می‌کرد. باتوجه به صحبت‌های وزیر بهداشت احتمال تعطیلی این بخش با فشارهای این وزارتخانه تقویت شد.


هاشمی که سال گذشته از عدم تمایلش برای حضور در دولت بعدی خبر داده بود، اخیراً با شرط و شروطی از احتمال حضورش در وزارت بهداشت گفته است. وی گفته باید درمقابل رسانه‌ها امنیت و مصونیت داشته باشد؛ حال باید پرسید که مصونیت شما از رسانه‌ها یا امنیت رسانه‌ها در مقابل شما؟


اگر مواردی مثل سریال درحاشیه، برخی بخش‌های برنامه ثریا، مصاحبه با خبرنگار قدس و بخش حاشیه‌های پزشکی را در نظربگیریم، می‌توان گفت که وزیربهداشت دولت یازدهم رکورددار برخورد با رسانه‌های منتقد است. تنها مسوولی در تاریخ انقلاب (منهای دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) که به تنهایی تعداد زیادی رسانه منتقد را ساکت کرده و حتی از برخورد توهین آمیزش با خبرنگاران هم عذرخواهی نکرده است.


باید دید اگر وزیر پورشه سوار بهداشت، در دولت بعدی حضور داشته باشد بازهم همین روند ادامه خواهد داشت یا حتی کار به جاهای باریک‌تر می‌رسد. شاید بهتر باشد مدیران تلویزیون کنداکتور سیما را به وی تحویل دهند تا هرچه را که خواست، از روی آنتن حذف کند!

منبع:‌صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 77
  • هادی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    بنظر من اصلا بی ربط نگفته درضمن عملکرد کاری مهمتر ازاین حرفهاست هرچی باشه از وزارای بهداشت قبلی خیلی بهتره
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      33 85
      دکتر مرندی بهترین وزیر بهداشت ایران بوده
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      41 76
      به جز دکتر باقری لنکرانی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    94 86
    جالبه ها، مشرق شمابه حریم خصوصی افراد هم احترام نمیگذاریدچه برسه به اینکه خدای ناکرده اشتباهی از شخص سر بزند!!!!!بد نیست یه کم هم به اصلاح خودتون بپردازید...
  • محمد باقری IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    دمش گرم. آدم وزیر آدم حسابی میبینه که به فکر رفاه مردمه لذت میبره. وزیر که گدا باشه و تازه به دوران رسیده می خواد خودش و اطرافیانش بخورن و مردم هم مثل گذشته خودش فلاکت بکشن و عقده های خودش تخلیه شه. البته در فقر بودن یه نفر در گذشته دلیل عقده ای بودن نیست ولی کسایی که سر کار اومدن خیلی هاشون سختی و مشقت مردم رو می خواستن وگرنه امروزمون این نبود.
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      79 67
      ایشون بیشتر به فکر رفاه و مصونیت پزشکان هستن تا مردم! بعید نیست امروز فردا لایحه ی کاپیتولاسیون پزشکی تو دولت تصویب و اجرا بشه! که هر کس به پزشکی گفت بالا چشمتون ابروست جناب، اعدام!!
    • ح IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      53 58
      مطمئنی شیعه علی هستی شما ؟! پس منش و بینش امام علی در کشورداری چی میشه اونوقت؟
    • حامد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      35 48
      او بیشتر از این که به فکر مردم باشد به فکر ثروت اندوزی خودش و اطرافیانش است. کسی که یک عمر ثروت اندوخته در دوران وزارت این روش خود را فراموش می کند و به فکر مردم افتد؟ کجا به فکر مردم بوده بنده ی خدا؟ شما مثل این که وضعت خوب نیست . مثل ما مجبور نیستی برای فرار از هزینه های وحشتناک بهداشت و درمان به بیمارستان های دولتی مراجعه کنی که ساعت ها در صف بأیستی، هفته ها و ماه ها در نوبت باشی، پزشک همزمان با تو 4 نفر دیگر را نیز در مطب ویزیت کند و برای درمان ساده ترین بیماری های ماه ها بدوی . پول دندان پزشکی و آزمایشات و ... هم نداشته باشی و با بیماری ات بسازی و بسوزی . وزیری درد مردم رو می فهمه که مثل مردم باشه. شما همه رو دزد حساب می کنی؟ اگر کسی ساده زیست باشد دزد می شود یا کسی که پورشه سوار است دزد است؟ آیا ما در میان پزشکان و مدیران ساده زیست یا متوسط زیست آدم سالم نداریم اینا همه دنبال دزدی هستند فقط اونی که یک عمر ثروت های هزار میلیاردی (معلوم نیست از چه راهی) به چنگ زده به فکر مردم است و سالم است؟
  • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    67 43
    مشرق پاماد سوختنی دارما بدم که داره ...
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      41 45
      سلام علی آقا اسم پماد آوردی حتما شما هم داروسازی و داروخانه دار پس شماهم سرت توی .... داری می خوری !!!!!!!!!!!!!! خوش باش پمادت را هم نگهدار برای آخر پاییز
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      16 10
      طرز صحبتت چیز دیگری را نشان می ده
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      14 17
      نمیدونم چرا یه شبه عاشق این وزیر عزیز شدم.همین که تندرو ها رو سوزونده مشخصه کار بلده.اوج ایراد دلواپسان از دولت تدبیر و امید:چرا یکی از وزرات یه زمانی پورشه سوار میشده!
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      11 3
      آقای ۱۷۰۴ همون کر و کور بمون تا صبح دولتت بدمد وقتی ایرادات اساسی این دولت از رکود و تعطیلی صنایع راهبردی تا اشرافیگری و حقوقهای نجومی و طلبکاریشون از تک تک مردم رو نمیبینی و در فکر ناقصت پورشه سواری خودنمایی میکنه
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      4 1
      آقای ۱۷۰۴ همون کر و کور بمون تا صبح دولتت بدمد وقتی ایرادات اساسی این دولت از رکود و تعطیلی صنایع راهبردی تا اشرافیگری و حقوقهای نجومی و طلبکاریشون از تک تک مردم رو نمیبینی و در فکر ناقصت پورشه سواری خودنمایی میکنه
  • ازاد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    23 26
    سلام به هادی و محمد باقری: وزیربهداشت از بهترین وزیران است کارامد مومن متخصص و باشجاعت اخه عزیزم بعضی ها سوالالاتی می پرسند که انسان به عقلشان شک می کند سوال جالب و پرمحتوا بپرسندتوهین نشه خبرنگاران افرادی مثل کامران و...........خوبند
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    39 35
    شما مشرقی ها و دوستانتان که در لوله کردن از همه واردترید
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      3 1
      صدای شما داره الان از لوله میاد؟! لوله باز کن بدم خدمتتون؟!
  • رستمی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    9 16
    به نظرمن کارهای بسیاری انجام داده واولین وزیر پر کار دولت روحانی بوده ولی بقیه ۰۰۰ من به چشم خودم میدیدم کسانی که در بیمارستانهای دولتی بخاطر نبود متخصص با تجربه خیلی راحت جون‌میدادند وکسی اصلا براش مهم نبود وبعضی ها هم‌بودند اصلا از پس پول عمل ها بر نمی امدند و مجبور میشدند عمل نکنند و بازهم تلف میشدند این مشکلات باید اقای وزیر رسیدگی بکنه هرچند که وقت‌نمیکنه
  • نرگس IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    25 26
    خوشم میاد هیچ کدو م از اینایی که سنگ دولت ناکارآمدو به سینه شون میزن هیچ جواب منطقی و معقولی در جواب این گزارش مشرق ندارن . همش حرفای بدون سند یا حرفای سطحی با فکرای سطحی ... خدایا ما تاکی باید تاوان این جور آدما رو پس بدیم؟
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      1 4
      جواب واسه چی؟که چرا چند سال پیش پورشه خریده؟ اونی باید جواب بده که وزاری دیگر هستند
  • عادل IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    23 19
    از این دولت و وزرایش بیش تر از این انتظار نمی رود خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    6 6
    نرجس خانم فکر شما خیلی عمیقه کدوم دولت ناکارآمد نبوده ؟
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    14 5
    این یعنی همون ازادی بیانی که دولت همه اش دم میزنه اول فشاربرای تغییر رییس صداوسیما-سرافراز- حالاهم تعطیل کردن بخشی ازاخبارکه حق مردم نیس بدونن!!!!!!! و...............
  • ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    14 16
    خداییش آدم خوبیه با این همه دست انداز و مردم آزاری خیلی خدمت کرده تنگ نظرانه و سیاسی نگاه نکنیم از روز اول گفت من توی زندگیم همه چی دارم و داشت و مثل بعضی ها نیامد که جیبش را پرکنه
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      14 2
      انحصارطلبی میدونی یعنی چی احیانا
  • عبدالله IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    19 14
    ظاهرا این مشرق و خبراش هم خیلی پرته هیچکدام مستند و دارای اساس و بن نیست حالا چون با یک خبرنگار قدس برخورد کرده ناکارآمد شده انصاف هم بد چیزی نیست اتفاقا بهترین وزیر بعد از انقلاف هستش دمش گرم
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      9 4
      یه وقت رودل نکنین از این همه نوشابه
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      6 3
      شما معنی مستند را میفهمید که انشاالله.... مستندتر از قول خود وزیر ؟
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    8 13
    صدای مشرق قیری-------------------------------چ مشرق جر خوردش
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    16 23
    پورشه را با دزدی نگرفته بلکه از تخصصش استفاده کرده است و این خوب است
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      11 1
      انحصار و انحصار و انحصار وگرنه متخصص کم نداریم
  • شاهین IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    16 14
    این دولت تو زمینه سلامت و بهداشت موفق بوده انصافا.
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      5 1
      چرا ؟ والا برای من، بدتر نشده باشه بهتر هم نشده
  • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    18 10
    عجب امانتداری هستید شما ایشان در کجای مصاحبه گفتند که بعداز وزارت پورشه سواری میکنند گفتنهد چند سال قبل از آن پورشه خریدند واقعا" خجالت هم خوب چیزی ضمنا" مشرق بویی از مسلمانی نبرده
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      8 7
      شما که بویی از مسلمانی بردید ،اصلا متن گزارشو خوندید؟ خوب کجای متن گزارش نوشته وزیر بعد از وزارت پورشه سوار شده ؟ هرچقدر آرا و نظرات شما مخالفان جریان فکری خودمو در جاهای مختلف میخونم بیشتر به درستی طرز فکر خودم ایمان میارم. یا فحش و توهین و تحقیر و تمسخر میکنین - یا حرف بی پایه و اساس و اتهام بی سند و مدرک میزنین یا مثل اینجا اصلا متنو نخونده نظر میدین و محکوم میکنین
  • داود IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    22 26
    خودتونو هم بکشید دکتر قاضی زاده به کوری چشم دشمنان وزیر خواهد ماند تا کور شود هر که نتوان دید
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      4 0
      آیا وزیری که با حاشیه های پزشکی که دردملت را نشان میدهدوخواهان رسیدگی است بلرزد به درد طبابت میخورد ؟ هدف پزشک اول خودرا جای بیمار قراردهد نه روبروی بیمار....
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 0
      دکتر خودتی؟
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 0
      نکته تو هم کار و بارت تو ناصر خسروئه؟!
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    14 1
    من کارشناس بیمه هستم ودر یک بیمارستاندولتی کار میکنم من میبینم که از قبل این طرح سلامت چه پولهایی داره تو جیب این دکترها ریخته میشه و ته موندش برای مردم بدبختی که از روی نداری مجبورن به این آزمایشگاهها به اصطلاح بیمارستان رو بیارن . فیش حقوقی میخان ببینید بیان فیش این دکترای بیمارستانهای دولتی رو ببینید
    • كاميار IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 6
      شما در جايگاهي نيستي كه بخواي زحمات پزشكو زير سوال ببري. چون يه دونه از كشيكايي كه ايشون دادن و ميدن رو حتي ندادي!
  • فاطیما IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    15 7
    به نظر منم عملکرد دکتر هاشمی عالی بوده مادر من آخر سال 95 دچار سوختگی شدید شد و با کمترین هزینه درمانی و رسیدگی خوب پرسنل بیمارستان دولتی دوباره سلامتیش و بدست آورد این و مدیون وزیر بهداشت هستیم خدا خیرشان بده
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    13 3
    مشرق مثل اینکه از لوله شدن خاطره بدی داره نه ؟!!
  • طبیب IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    4 0
    پزشک نامی فقط ابن سینا که علم و عمل ودین را سر لوحه کار خود وخدمت به مردم فقیر را لذت میدانست و باوجود منصب وجا و احترامی که حاکمان زمانش به وی داشتن زندگی درویشی وبا اندکی از دست رنج خود زندگی میکرد وبرای کار درمان انسانها خیلی تلاش و قداست پزشکی که نجات جان یک انسان خیلی تحقیق و گردش با علوم زمان خود میکرد بس پزشکی یک خدمت خالصانه است نه تجارت وکاسبی. البته هستن هنوز پزشکانی مخلص و پارسا و خیر که زندگی خود را وقف مریضان کم درامد وفقیر وخیرانی که با ایجاد درمانگاه برای ادمهای مستضعف تلاش میکنند . همه ما در مسیر حق نباید لغزش کنیم چون قضاوت خیلی سخت میباشد و برزخ مکافات خدا هرچه داده پس میگیرد چیزی که مهم است وظیفه هر انسان که در هر جا هست امداد وکمک وهمدلی ودلسوزی و دین داری ومعنویات ماندگار ولذت های دنیای زود گذر دست به دست میشود .
  • محمد IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    1 1
    زندگی برای من خیلی سخته..کاش باور نکنید ولی حس کنید...و یه انسان واقعی چند صد میلیون تومن قرض به من بده تا با دختر که دوستش دارم ازدواج کنم و به آرزوهام برسم.اینا رو 10 سال پیش به خدا میگفتم..خیلی وقته آرزوهام مرده.اون دختر هم رفت دنبال زندگیش.همون لحظه های جوونی که تو دل همه ما شوق و شادی عجیبی راه میندازه....حالا دیگه هیچ کس نیست..باور کردم فرشته ها خیال هستند..کاش فریب زندگی و احساسات رو میفهمیدم.. به هرحال خدا رو شکر زیاد زندگی طولانی نیست..خوشحالم
  • حسین IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    8 7
    مشرق چقدر پست و مزدوری، خودتم خوب میدونی که وقیحی وقیح!
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      7 1
      خوش به حال تو که معلومه اصلا مزدور نیستی
    • عدالت IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 1
      مزدور تویی و طرفدران طرز تفکر اشرافی
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      2 1
      شما از ادبیاتت معلومه که طرفدار دولت تدبیر و امیدی!
  • همت IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    0 4
    باید کمی واقع بین باشیم عملکردش از بعضی وزیران ناکار امداین دولت مانند وزرای صنعت ومعدن ، جهاد کشاورزی ومسکن که خیلی بهتر است
  • ا IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    1 2
    این بابا کارش خوب بود ولی مشاورینش گمراهش کردن و اینها دیگه راه نجات ندارن و روز بروز بدتر میشن که بهتر نمیشن.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    2 1
    مگر بنا شده کسی مسئول بشه دزدی کنه این چه انتظار ی که شما دارین مسئول یا وزیر یا رئیس نمیاد که شکم خود اطرافیانش راسیر کنه یا حساب بانکیش را به ناحق پر کنه مسئول ووزیر یعنی خادم مردم ما مردم فراموش کردیم که مسلمان هستیم روزی باید در درگاه خدای بزرگ حساب پس بدیم
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    4 3
    واقعا ما دیگه از این وزرا حالمون بهم میخورد
  • آوا IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    2 8
    منی که خرج عمل وبیمارستان بچه ام چهارده میلیون وشصت هزارتومان شده و فقط یک میلیون ودویست وده هزارتومان ازم گرفتند تا آخر عمر ممنون هاشمی وروحانی وهرکه به این مردم خدمت می کنه هستم درضمن خودم داوطلبانه از یارانه انصراف داده بودم ونتیجه اش رو تو بیمارستان دیدم
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      1 0
      شانسی بوده خانم! جوگیر نشید لطفا
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
      1 0
      میخوای از اینا به هرقیمت دفاع کنی لااقل به شعور مردم توهین ما خودمون هم بیمه داریم هم زمان این دولت بیمارستان رفتیم هیچ کدام از بیمه های تکمیلی و طلایی و فلان اینقدر از هزینه درمان رو‌پرداخت نکردن همه چیز هم در زمینه درمان حداقل ۳ برابر شده
  • US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    5 8
    بابا متخصص چشمه کارش تکه اگه دزده خب بگیرنش اگه هم مال خودشه ب شما چه بهتر از محصولات ملی!!!!!!!!! ایران خودرویه که ملت رو گروگان خودشون کردن
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      1 0
      بالاخره باید در جامعه اسلامی رفتار اسلامی آن هم از بالاترین رده های مسئولیتی را شاهد باشیم یا نه وگرنه ......
  • تینا IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    2 1
    اقا دقت کردین چند نفر در دفاع از وزیر هجوم اوردن به مشرق و همش سنگ وزیر بهداشتو به سینه میزنن؟؟؟؟؟ حسم میگه انا یا دکترن یا ژن خوب دلرن و پدرشون دکتر هستش یا که پاچه خوارا و نوچه های وزیر میلیاردی تشریفدارن ...استدلالشون خیلی ضعیف و مسخرس
  • ,حید نادر شاگرد اتوبوس ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    1 0
    با اصلاح نعرفه های پزشکی توسط وزیر زحمت کش ؛ باید حق بیمه کارگران از سی درصد فعلی به حدود پنجاه درصد افزایش یابد تا کشور در آینده ورشکسته نشود ؛ این بیست درصد جدید ؛ باید توسط شخص کارگر تقبل شود(سهم کارگر از هفت درصد به بیست و هفت درصد برسد) و گرنه اگر قرار باشد توسط کارفرماها تقبل شود انوقت سه میلیون شغل تعطیل میشود و قیمتها تا هفتاد درصد افزایش می یابد = این است بخشی و صنفی نگری یک وزیر
  • محمد IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام اینها ژنشان عالیه...خخخخ
  • reza IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    2 0
    ,در زمینه بهداشت وزیر بهداشت واقعاٌ عملکرد خوبی داشته است
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    1 0
    وزیران بهداشت ،صنعت و راه هر سه الگویی برای هر کسی هستند که میخواهد با پول ملت تریلیاردر شود هر کدامشان فقط یک وزارتخانه لازم دارند تا به اموالشان رسیدگی کند البته لازم است از سایر وزرا مانند وزیر نفت ، علوم ، آموزش پرورش و. ... که سعی میکنند عقب ماندگی خود را از این قافله جبران کنند نیز قدر دانی کنیم
  • آوا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    0 0
    از دوستانی که به گفته من شک دارن لطفا ایمیل بدهند تافاکتور بیمارستان رو براشون ایمیل کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس