کد خبر 752980
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
دختر ۹ ساله امریکایی شاهد کشته شدن هولناک

دختر ۹ ساله امریکایی که شاهد کشته شدن هولناک پدروچهارخواهروبرادرخردسالش بود، پس ازبه هوش آمدن، به تشریح جزئیات جنایت هولناک مادرش پرداخت و جزئیات جنایت را توصیف کرد.

به گزارش مشرق، به گزارش پلیس آتلانتا، دراین کشتارخانوادگی که حدود دوهفته قبل رخ داد «ایزابل مارتینز» در جنونی وحشتناک، همسرش را در خواب به قتل رسانده و بعد هم ۴ فرزندش را با ضربات چاقو کشت. اما دختر ۹ ساله‌اش که بشدت مجروح شده بود پس ازانتقال به بیمارستان ومراقبت‌های ویژه نجات یافت.


عامل جنایت که خود را با کارد مجروح کرده وسپس با پلیس تماس گرفته بود دربازجویی‌ها ادعا کرد یکی از همسایگان این بلا را سر خانواده‌اش آورده و او را زخمی کرده است. به همین خاطر تحقیقات درباره این پرونده تا به هوش آمدن تنها بازمانده جنایت به حال تعلیق درآمد. تا اینکه سرانجام با بهبود وضعیت دختر ۹ ساله، پرونده وارد مرحله جدیدی شد.


«دیانا رومرو» که به خاطر شوک روزجنایت، از مادرش وحشت دارد و به هیچ عنوان حاضر به دیداراو نیست به کارآگاهان گفت: «آن روزهمه درخانه بودیم. مادر و پدرم هیچ بحثی با هم نداشتند. پدرم خوابیده بود که یکدفعه مادرم چاقویی برداشت و به جان پدرافتاد.

ما هم ازشدت ترس، وحشتزده سعی کردیم چاقو را ازدستش بگیریم. اما مادر در حالی که دایم عذرخواهی می‌کرد، می‌گفت: «همه باید با هم بمیریم.» بعد یک ضربه به خودش زد و سراغ  خواهر و برادرهایم رفت وآنها را کشت. آخرسرهم به سراغ من آمد وچند ضربه چاقو هم زد اما توانستم از دستش فرار کنم.اما هنوز صدای برادر کوچولویم در گوشم است که به مادرم التماس می‌کرد او را نکشد.»


به‌دنبال اظهارات تنها شاهد جنایت خانوادگی، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و بازجویی از زن جوان برای کشف انگیزه قتل عام اعضای خانواده‌اش دوباره شروع شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    4 0
    با ید بادارندگان سلاح غیر مجاز مخصوصا جنگی در سراسر کشور به شدت برخورد تا با امنیت کشور و مردم لطمه وارد نشود وراههای ورود سلاح به کشور شناسایی وسلاحهای موجود در کشور جمع آوری شود.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    18 0
    خدایاپس کی قیامت به پامیشه؟ تاشرهمه ماازدنیاکم بشه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    4 0
    خودمون کم حوادث داریم حوادث خارجی ه ا هم میزارید لطفا" فقط حوادث ایران را بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس