کد خبر 752503
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
مجرم نمایه

ماموران پلیس کلانتری هفت چنار موفق شدند مقادیری شیره و تریاک را در حین جابجایی از کیف کمری یک موتورسوار کشف و ضبط کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ قدرت الله حق پرست با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر توسط ماموران کلانتری هفت چنار اظهار داشت:‌ روز چهارشنبه تیم گشتی کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در حالی که در حین گشت‌زنی بودند، به یک موتورسیکلت مشکوک می‌شوند که راکب آن حرکات و رفتار مشکوکی داشت.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار افزود: پس از نزدیک شدن ماموران پلیس به موتورسیکلت در حال حرکت، وی متوجه حضور ماموران شده و به سرعت اقدام به فرار می‌کند.

وی گفت: پس از فرار راکب موتورسیکلت، ماموران پلیس بلافاصله به تعقیب وی پرداختند که پس از تعقیب و گریز، موفق به متوقف کردن موتورسیکلت در یکی از خیابان‌های محدوده استحفاظی این کلانتری شدند.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: ماموران پلیس به دنبال متوقف کردن موتورسیکلت اقدام به بازرسی راکب موتورسیکلت کردند و توانستند از کیف کمری وی، یک کیلوگرم تریاک و ۲۵ گرم شیره تریاک را کشف و ضبط کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    1 0
    چه کشف بزرگی!! ماموران گرامی! یک روز با من بیایید مجانی دور شهر می گردانمتان سه برابر حقوق روزانه تان را هم می دهم سه وعده هم غذا از بهترین رستوران ها می دهم + 50 میلیون تومان سفته که اگر 30 فروشنده مواد مخدر و چند خانه تیمی را بهتان معرفی نکردم سفته ها را به اجرا بگذارید! همه می دانند چه خبر است ولی جلویش را نمی گیرند چون محله آنها نیست. شرافت داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس