کد خبر 752471
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
میوه‎های ارزان ایرانی

اینجا قطر است، هر جعبه بزرگ کاهوی ایرانی ۱۵ ریال به فروش می رسد. هرجعبه گیلاس ایران هم محتوی ۸ بسته حدود ۲۵۰ گرمی است که ۵۰ ریال عرضه می شود.  

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری گالف تایمز، بخش های عمده فروشی و خرده فروشی بازار میوه و سبزیجات ابوحمور در قطر پر از محصولات تازه ای است که از کشورهای مختلف وارد شده و این نشان می دهد که تحریم های عربی نتوانسته هیچ تاثیر منفی ای بر زندگی عادی در قطر بگذارد.

این محصولات از طریق هوایی و دریایی وارد قطر می شوند و با قیمت هایی که در این موقع از سال کاملا منطقی است به فروش می رسند. بازار چه از نظر کمیت و چه از نظر نوع کالا با هیچ کمبودی مواجه نیست و تقاضای موجود در بازار به خوبی پاسخ داده می شود. میوه ها و سبزیجات تازه از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران، اروپا، ترکیه، الجزایر، لبنان، اردن، هند، پاکستان و دیگر کشورهای آسیایی و همچنین آمریکای لاتین، نیوزیلند و استرالیا وارد دوحه می شوند.

به علاوه، محصولات تولید داخل از جمله خربزه های شیبرین، سبزیجات و خرما نیز به قیمت های منطقی در بازار عرضه می شود.

یکی از مشتریان این بازارچه گفت: «قیمت اکثر کالاهای وارداتی کاملا منطقی است.»

با گشتی در این بازار مشخص می شود که به ویژه قیمت گوجه فرنگی بسیار پایین است و مقادیر زیادی از این محصول با کیفیت بالا در بازار دیده می شود. این محصولات عمدتا از ایران و در بسته های ۵ تا ۱۵ کیلویی وارد قطر می شوند. قیمت بسته های کوچک از ۱۰ ریال آغاز می شود و اگر دو یا چند جعبه بخرید می توانید با قیمت پایین تری نیز خرید کنید.

یک مشتری دیگر گفت: «ظاهرا عرضه گوجه فرنگی بیشتر از میزان تقاضاست.» در فروشگاه مجاور، هر کیلو گوجه فرنگی به قیمت ۶ ریال قطر عرضه می شود.

همچنین انواع مختلف خیار ایرانی و اردنی که همگی تازه و با کیفیت هستند در قفسه ها دیده می شود که قیمت آنها کمتر از ۲۵ ریال برای هر جعبه ۷ کیلویی است. هر جعبه بزرگ کاهوی ایرانی ۱۵ ریال به فروش می رسد. هرجعبه گیلاس ایران هم محتوی ۸ بسته حدود ۲۵۰ گرمی است ۵۰ ریال عرضه می شود. قیمت هر بسته جداگانه ۸ ریال است. قیمت هر عدد خربزه ایرانی با سایز متوسط هم کمتر از ۱۰ ریال است.

هر ریال قطری معادل ۸۹۰ تومان ایران است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين EE ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    28 0
    ببين پياز كيلويى چنده؟ اگه ارزون بود چند كيلو واسه مون بخر! واسه آقازاده برخى مسئولين باهوش هم بخر كه مى خوهند جاى پدرشونو پر كنند، ويتامين خورده باشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس