برجام

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد اعضای گروه ۱+۵ در هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام از پایبندی ایران به تعهداتش ذیل این توافق استقبال کردند.

به گزارش مشرق، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد اعضای گروه ۱+۵ در هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام از پایبندی ایران به تعهداتش ذیل این توافق استقبال کردند. 

در این بیانیه آمده است: «این نشست فرصتی برای پرداختن به موضوع اجرای برجام از لحاظ اجرای تعهدات مرتبط به موضوع هسته‌ای و تحریم‌ها فراهم آورد. طرف‌ها از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تأیید پایبندی ایران به برجام استقبال کردند.»

اتحادیه اروپا می‌افزاید: «طرف‌ها درباره جنبه‌های هسته‌ای توافق از جمله تحولات مثبت درباره اراک، همکاری‌های جاری و آتی در زمینه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و موضوعات مربوط به خرید هسته‌ای هم بحث و تبادل نظر کردند.»

اتحادیه اروپا تصریح کرده طرف‌ها حاضر درباره رفع تحریم‌ها هم رایزنی کردند. رئیس جلسه، در این خصوص بر حسن نیت در اجرای برجام و اجرای تمامی مفاد آن تأکید کرد. 

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: «اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شد که تأیید می‌کنند علی‌رغم چالش‌های موجود، آنطور که توافق‌های عمده تجاری و سرمایه‌گذاری نشان می‌دهند، روند پیوسته‌ای برای تعامل اقتصادی وجود داشته است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    دم اتحادیه اروپا گرم که فعلا این تعامل را طی ده سال اینده داشته باشید مقامات مذاکره کننده ایران گاگول تر از حرف ها هستند که شما میزنید شما فقط ژست رفع تحریم ها را بگیرید فعلا تا چهارسال اینده خدا برایتان کریم است بعد از ان هم دوباره گاگول هایی هستند که با تبریک گفتن به اینکه ایرانیان پایبند صدرصد برجام بوده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس