برنامه 180 درجه

برنامه «180 درجه»، ساعت 20:30 روز جمعه 30 تیر ماه با موضوع چرا نخبگان مهاجرت می کنند؟ و با حضور سعید زیباکلام و محمدعلی مرادی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از مسئول روابط عمومی برنامه «180 درجه»، این برنامه ساعت 20:30 روز جمعه 30 تیر ماه با موضوع " چرا  نخبگان مهاجرت می کنند؟" و با حضور سعید زیباکلام استاد فلسفه دانشگاه تهران و محمدعلی مرادی پژوهشگر فلسفه و علوم اجتماعی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه زهرا منصوری فعال فرهنگی و اجتماعی، سید عمار رشیدی پژوهشگر علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی،محمد سبحان جلیلیان کارشناس ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف محمدحسین بادامچی عضو ملی بنیاد نخبگان و دکترای جامعه شناسی صدوهشتاددرجه را همراهی می کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
    14 0
    به نخبه ها پول و امکانات خوب میدهند که جذب مراکز علمی شان شوند و به پادوهای فتنه گر خوب پول مبدهند که در جهت تباهی ایران بمانند و به مردم خیانت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس