کاسه ساز

هنرمندان و بازیگران سینمای ایران نسبت به درگذشت مرحوم حبیب اللّه کاسه‌ساز واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، حبیب الله کاسه ساز تهیه‌کننده سینمای ایران صبح امروز (چهارشبه 28 تیرماه) پس از یک دوره دست و پنجه نرم کردم با بیماری سرطان درگذشت.

هنرمندان و بازیگران سینمای ایران نسبت به درگذشت مرحوم حبیب اللّه کاسه‌ساز واکنش نشان دادند که ادامه مشاهده می‌کنید:

پرویز پرستویی

مسعود ده‌نمکی

تینا پاکروان

علی عطشانی

حسن شمشادی

محمد حسین قاسمی

دانیال حکیمی: یاران چه غریبانه رفتند از این خانه... هم سوخته شمع ما ، هم سوخته پروانه... به یاد یاران قدیمی : خسرو خوبان ، حبیب دلها



نعیمه نظام دوست: متاسفانه با خبر شدیم حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما و سینمای دفاع مقدس پس از تحمل یک دوره بیماری سخت سرطان معده در سن پنجاه و پنج سالگی ،صبح امروز درگذشت. «اخراجی ها ۱»، «مزرعه پدری»، «کارناوال مرگ»، «پروانه ای در مه» و «ریسمان باز» از جمله فیلم هایی بودند که زنده یاد کاسه ساز تهیه کنندگی آن ها را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند. درگذشت این هنرمند عزیز رو به خانواده محترمشون و جامعه سینمایی تسلیت می گم.



مهوش وقاری: عرض تسلیت وآرزوی صبر برای خانواده محترمشون
 

روشنک عجمیان: بسیار زود بود..در سن ٥٥سالگی..دست وپنجه زدن با سرطان...خداوند رحمتشون کنه



سارا خوئینی ها: در گذشت حبیب الله کأسه ساز ... تهیه کننده ی سینما را به خانواده ی محترمش و جامعه سینما تسلیت عرض مینمایم.. روحش شاد.



شهرام قائدی: تسلیت به خانواده ی محترم کاسه ساز ،اهالی هنر و شما رفقای عزیز،،،جایش بهشت برین..



نرگس آبیار: روحش شاد... حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران امروز ۲۸ تیرماه ساعت هفت و نیم صبح در بیمارستان بقیه الله درگذشت. ایشان چندی پیش به دلیل درمان بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد و امروز در سن ۵۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. «اخراجی ها ۱»، «مزرعه پدری»، «کارناوال مرگ»، «پروانه ای در مه» و «ریسمان باز» از جمله فیلم هایی بودند که زنده یاد کاسه ساز تهیه کنندگی آن ها را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند.



رضا توکلی: یاران. در هوای یاران،. من کجا؟ یار کجا؟فرصت دیدار کجا؟ تسلیت به جامعه ای هنری کشور روحش شاد. حبیب کاسه ساز..

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس