شمال غرب سوریه.jpg

صبح روز گذشته در نتیجه حملات خمپاره‌ای ارتش متجاوز ترکیه، خسارت شدیدی به مناطق مسکونی روستای « قسطل جندو» در حومه شهر عفرین وارد شد

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حلب حاکیست، حملات خمپاره ای توپخانه ارتش متجاوز ترکیه علیه مناطق کردنشین به شدت ادامه دارد. از عصر روز گذشته این حملات آغاز شده و تا لحظه تنطیم این گزارش ادامه دارد.

صبح روز گذشته در نتیجه حملات خمپاره ای ارتش متجاوز ترکیه، خسارت شدیدی به مناطق مسکونی روستای « قسطل جندو» در حومه شهر عفرین وارد شد.تاکنون آماری از تعداد کشته شدگان و مجروحان منتشر نشده است.

*برای مشاهده اندازه اصلی و جزییات بیشتر، روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از ادامه حملات خمپاره ای و موشکی به روستای کردنشین «عین دقنه» هم خبر داد و گفت: این حملات برای جبران شکست سنگین روز گذشته ارتش ترکیه است که با وجود تمامی امکانات نظامی نتوانستند وارد این روستا شوند.

روستای «عین دقنه» در حدفاصل شهرهای اعزار - تل رفعت واقع شده است. این منبع میدانی به جزئیات حملات روز گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی سپر فرات در ابتدا حملات سنگین خمپاره ای را از حومه شهر اعزار علیه روستای «عین دقنه» انجام دادند که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از مردم بی گناه شد.

وی افزود: در نتیجه حملات سنگین ۲۴ ساعت گذشته خسارت شدیدی به این روستا وارد شده و زندگی برای مردم غیرقابل انجام است. این منبع میدانی گفت: نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در ادامه با حملات زمینی تلاش کردند این روستا را به اشغال خود درآورند که با مقاومت نیروهای مردمی کرد این حملات هم ناکام ماند؛ درگیری ها در حومه این روستا تا صبح امروز ادامه داشت.

*برای مشاهده اندازه اصلی و جزییات بیشتر، روی نقشه کلیک کنید**

خبرها حاکیست، توپخانه ارتش ترکیه روستاهای « حربل، ام حوش و سموقه» را هم به شدت مورد هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، ارتش ترکیه و عناصر تروریستی درصدد هستند به بهانه برقراری ارتباط میان کردهای شمال شرق سوریه با کردهای مستقر در محور غرب، شهر  عفرین را به طور کامل اشغال کنند و از سویی دیگر خود را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در مرزهای شمالی حلب نزدیک کنند و بخش غربی را که با ترکیه هم مرز است، تصرف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    40 25
    پان ترکهای ترکیه پرست خاعن به ایران زود بیایید از ترکیه حمایت کنید.. وظیفتون رو اتنجام بدین.خخخخخ
    • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      35 42
      پژاک و پ ک ک بزرگترین تروریست های خاورمیانه هستند
    • محمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      33 36
      از ترکیه حمایت کردن بهتر است ازحمایت تروریستهای پژاک و پ ک ک
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      31 14
      رژیم تروریستی ترکیه هیچ فرقی با تروریستهای پ ک ک و پژاک نداره، پان ترک های متوهم! این رو تو گوشتون فرو کنید: برای ما فرقی بین سگ و گرگ و شغال نیست! تروریست تروریسته! چه عردوغان آتا ترور و چه پژاک و پ ک ک
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      46 14
      کسی کاری به پ ک ک و ... نداره. ولی اگه خیال کردید اجازه داده میشه به ترکیه که نه تنها در عراق و سوریه بلکه در قبرس و ارمنستان و ... هر غلطی دلش میخواد بکنه، در جهالت هستید. دوران وحشی گری عثمانی تمووووم شده عمو. الان یه سیلی بزنی، یکی هم میخوری.
    • احمدرضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      14 7
      جناب 9.01 برای یک وطن پرست ایرانی از هر طایفه ای که باشد دفاع از کیان سرزمین مادری به همه چیز اولویت دارد . این رو هم بدانیم وآویزه ی گوشمان باشد که دشمن ،دشمن است. فرقی نمی کند که پژاک باشد یا منافق یا دمکرات ویا ترکیه و.....
    • ناشناس US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      27 7
      گور بابای پ ک ک ..اما دیدید مزدوران کاسه لیس یه کشور بیگانه همانطور که گفتم امدند و وظیفه ننگینشون رو انجام دادن...خخخ ...یاشاسین ایرانیم والسلام
  • ن IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    45 17
    کشور جعلی تروریستی ترکیه
  • حسین IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    29 20
    لعنت به پ ک ک و پژاک
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      21 7
      لعنت بر همه تروریستها؛ از پ ک ک و پژاک گرفته تا داعش و النصره و پدر معنوی داعش یعنی عردوغان آتا ترور
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    48 9
    ارتش ترکیه فرقی با اسرائیل نداره. اینها حتی بدتر هم هستن چون دارن از نام اسلام منافقانه سو استفاده میکنن. ترکیه منطقه اسکندرون رو که اتفاقا در غرب حلب هست قبلا اشغال کرده و اسم و بافت جمعیتشو تغییر داده. مثل کاری که اسرائیل در جولان کرد. این مناطقی که هم که تازگیها گرفتن مثل الباب و جرابلس و ... و مناطقی که در اینده شاید اشغال کنن هم همین سرنوشت در انتظارش خواهد بود. ذات اینها اشغالگریه.
  • قزوینی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    27 14
    طبق پیش بینی سیا کشور جعلی ترکیه تا 2030 دوتیکه میشه, نفهم تر از پان ترکها نداریم
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
    2 0
    والا من کاری به پان مان ها و پژ مژ ها ندارم من دارم می رم باکو اونجا زندگی کنم شما خود دانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس