کد خبر 742895
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
علی کریمی

علی کریمی در جلسه با مسئولان باشگاه نفت تهران خواستار امضای قرارداد سفید برای جلوگیری از حواشی شده است.

به گزارش مشرق، علی کریمی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه نفت درباره جلسه امروز (چهارشنبه) خود با مسئولان این باشگاه برای سرمربیگری نفت توضیحاتی در قالب مصاحبه داد. او درباره مسائل قراردادی خود اظهارنظری نکرد و البته به شکلی خصوصی و محرمانه مسائلی را با روابط عمومی این باشگاه در میان گذاشت.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه نفت تهران نیز در این باره گفت: حقیقت این است علی کریمی در جلسه پنج ساعت و نیمه ای که با آقای عرفانیان سرپرست باشگاه و همچنین مسئول اقتصادی باشگاه داشته درباره مسائل تیم و بازیکنان مفصل صحبت کرده اما وقتی بحث مسائل مالی قراردادی خودش مطرح شده به خاطر حفظ حرمت ها و روحیاتی که دارد عنوان کرده در این باره بعدا صحبت می کنیم. 

وی افزود: حتی کریمی در جلسه عنوان کرده اگر به خاطر امورات تیم و جمع مباحث حاشیه و رسانه ای لازم است سفید امضا کنم تا بعداً سر رقم هم توافقی کنیم. این نوع واکنش کریمی در حالی که یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا محسوب می شود، در وهله اول نشان دهنده این است که دغدغه اصلی شان موفقیت تیم و حل و فصل مسائل مرتبط با تیم و شاگردانش است. در وهله دوم برگرفته از روحیاتش بوده و  حکایت از احترامی دارد که برای مسئولان باشگاه نفت قایل شده است. این موضوع نشان می دهد در فوتبال ما و برخی جاها هنوز مسایل مالی حرف اول را نمی زند.

روابط عمومی باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: قطعاً همکاران رسانه ای بنده نیز به این موضوع خواهند پرداخت و مسئولان باشگاه نفت نیز در جلسه بعدی که منجر به امضای قرارداد خواهد شد مسائل مرتبط با قرارداد را شفاف خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس