رونالدینیو

در سال ۲۰۰۳ آب و هوای منچستر مانع از پیوستن رونالدینیو به منچستریونایتد شده و این موضوع به تائید کوینتون فورچون، ستاره اسبق منچستری‌ها هم رسیده است.

به گزارش مشرق، در حالی که در تابستان آن سال دیوید بکام برای خروج از باشگاه آماده می‎شد، تیم فوتبال منچستریونایتد می‌خواست پرقدرت در بازار نقل و انتقالات حاضر شود تا بازیکن مد نظرش را به خدمت گیرد.

اولین هدف این تیم رونالدینیو، ستاره بزرگ برزیلی بود که نفر اول لیست خریدشان هم بود. اما ناگهان و در شرایطی که چندین مذاکره هم با سران یونایتد انجام داده بود، نظر این بازیکن عوض شد و راهی بارسلونا شد.

فورچون، بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، معتقد است باران مانع از نهایی شدن این انتقال شده و به این دلیل بوده که ستاره برزیلی تصمیم گرفته به جای شمال انگلیس، شمال اسپانیا را انتخاب کند.

فورچون در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفته است: به نظرم اشتباهمان این بود که در زمان نامناسبی از سال رونالدینیو را برای مذاکره به شهر آوردیم. زمانی که او به فرودگاه منچستر رسید شدیدتر از هر زمانی باران می‎بارید.

وی ادامه داد: اگر زمانبندی ما درست بود و در تابستان با او مذاکره می‎کردیم داستان متفاوت می‎شد. اگر می‎توانستیم او را در تیممان داشته باشیم عالی می‎شد. رونالدینیو یکی از بهترین بازیکنانی است که دنیای فوتبال به خود دیده و بازی‎اش ترکیبی از مهارت، لذت و تفریح بود.

فوچون افزود: من انقدر خوش‌شان بودم که در لباس تیم ملی آفریقا و در بازی‌های المپیک مقابلش بازی کنم، اما زمانی که او در بارسلونا بود، رونالدینیوی متفاوتی بود. ای کاش می‎توانستیم او را در منچستریونایتد داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس