کد خبر 742283
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کاوه رضایی

یک رسانه بلژیکی گزارشی از اولین تمرین کاوه رضایی، مهاجم جدید و ایرانی تیم شارلوا منتشر و توصیه‌ای هم به او کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت DH بلژیک، کاوه رضایی اولین تمرین خود را در تیم شارلوا انجام داد. او هم‌اکنون بازیکن این تیم است. مهاجم ایرانی که 10 روز قبل جذب شد و مهیای اولین تمرین با تیم شارلوا است. برای کاوه تمرین بدنسازی در سالن و دویدن دور زمین در نظر گرفته شد.

در ادامه این گزارش رسانه بلژیکی آمده است: کاوه رضایی پس از غیبت در اولین جلسه تمرینی تیم شارلوا تست‌های پزشکی ( دندانپزشکی، قلب وعروق و تست‌های ایزوکنتیک) را پشت سر گذاشت. زمین تمرین تیم شارلوا هم شرایط مطلوب و موردنظر یک تیم لیگ برتری را ندارد و به خوبی در طول تابستان حفظ نشده است. از سویی مازو (سرمربی تیم شارلوا) حتی به زبان انگلیسی هم نمی‌تواند با بازیکن جدید (کاوه رضایی) آشنایی پیدا کند. رضایی زبان فرانسوی را هم نمی‌داند و آشنایی کافی هم به زبان انگلیسی ندارد. البته نوری فورتونا و کریستین، 2 مدافع آنگولایی و پرتغالی شارلوا سعی کردند تا نوع تمرینات را به کاوه رضایی تفهیم کنند.

رسانه بلژیکی سپس با اشاره به لزوم یادگیری زبان توسط رضایی نوشت: او باید بسیار سریع زبان فرانسوی را برای انعطاف‌پذیری و خوگرفتن به شرایط تیمی بیاموزد. حتی این آموزش می‌تواند از فرهنگ لغت فوتبالی فرانسوی آغاز شود. او در روزهای آینده زمان کافی برای  ملحق‌شدن به تمرینات گروهی را خواهد داشت.در طول هفته جاری نیز بازیکنان تیم شارلوا تمرینات بدنسازی را پیش‌رو دارند. عزم جدی نیز در چشمان رضایی دیده می‌شود که همراه سایر بازیکنان خود را مهیای فصل جدید می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس