مسی

ابرستاره آرژانتینی بارسلونا التبه در زندگی ورزشی خود افت و خیز داشته اما همیشه در حال درخشش بوده و هرگز دست از مبارزه در میدان سخت و طاقت فرسای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر نداشته است.

سرویس ورزش مشرق - حداقل در دو سال گذشته وضعیت رونالدو در رقابت با مسی بهتر بوده و افتخاراتی که نصیب کریستیانو رونالدو شده به هر حال باعث افزایش هواداران طرف پرتغالی شده است.

لیونل مسی تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت و جالب اینجا است که به 30 افتخار بزرگ نیز در لباس بارسلونا دست پیدا کرده است. این هرگز چیز کمی نیست و مسی شاید دیگر هرگز در تاریخ فوتبال بارسلونا و البته فوتبال جهان تکرار نخواهد شد.

مسی و اینیستا دو ستاره بزرگ فوتبال بارسلونا در رقم 30 با یکدیگر برابر می‌کنند و هر دو از پرافتخارترین ستارگان دنیای فوتبال باشگاهی و شاید ملی محسوب می‌شوند. پس از نام مسی و اینیستا می‌شود به ژاوی ارناندس، پیکه و بوسکتس با 25 افتخار و قهرمانی اشاره کرد.

لیونل مسی در مجموع با 583 بازی ثبت شده 507 گل به ثمر رسانده و 196 پاس سالم و منجر به خلق موقعیت صد در صد گلزنی برای مسی یک افتخار بزرگ است.

مانوئل استبان نویسنده شهیر آس اسپانیا در خصوص این آمار می‌گوید: یک بازیکن باید برای تیمش چه کند که مسی نکرده است؟ مسی یک طلا با عیار بسیار بالا است و بارسلونا حق دارد برای از دست ندادنش به آب و آتش بزند.

4 جام در لیگ قهرمانان اروپا، 8 جام در لالیگا، 5 جام در کوپادل‌ری، 7 جام در سوپرجام اسپانیا، 3 جام در سوپر جام اروپا و 3 جام در جام باشگاه های جهان به لیونل مسی رسیده تا موزه افتخارات این ابرستاره آرژانتینی پر از افتخارات کوچک و بزرگ باشگاهی شود و تنها خلا افتخار ملی در آن به شدت احساس شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس