کد خبر 741288
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
1189331_448.jpg

دادگاهی در بلژیک 8 شاهزاده اماراتی را به 15 سال حبس تعلیقی و پرداخت 184 هزار دلار محکوم کرد.

 به گزارش مشرق، دادگاهی در بلژیک ۸ تن از شاهزادگان اماراتی را به جرم قاچاق انسان و بدرفتاری با خدمتکاران خود به حبس و جریمه نقدی محکوم کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، پرونده متهمان در سال ۲۰۰۸ در دادگاهی در بلژیک پس از آن گشوده شد که ۸ تن از اعضای خانواده سلطنتی النحانیه به مدت چند ماه یک طبقه کامل در هتل کُنراد بروکسل اجاره کرده و رفتارهایی غیرانسانی و خشونت‌آمیز با ۲۳ خدمتکار خود داشتند؛ در نهایت یکی از خدمتکاران موفق به فرار می‌شود و موضوع را به پلیس بلژیک گزارش می‌دهد.

پلیس بلژیک ضمن اشاره به اینکه بیشتر این خدمتکاران خانم و از کشورهای مختلف آفریقایی بودند درباره نحوه بدرفتاری شاهزادگان اماراتی با خدمتکاران خود می‌افزاید: خدمتکاران مجبور بودند برای انجام امورات و فرمایش‎های شاهزادگان هفت روز هفته و ۲۴ ساعت کار کنند.

در ادامه این گزارش آمده که خدمتکاران مجبور بودند که پس‌مانده غذاهای شاهزادگان را بخورند و تنها چند ساعت بر روی کف زمین و بدون هیچ پتو و زیراندازی می‌خوابیدند؛ برخی از این خدمتکاران هیچ‌گونه روادیدی برای اجازه کار نداشتند، بنابراین دست‌مزد ناچیزی دریافت می‌کردند و بقیه هم نیز هیچ پرداختی دریافت نمی‌کردند.

دادگاه پس از ۹ سال سرانجام این شاهزادگان را به ۱۵ سال حبس تعلیقی و پرداخت ۱۸۴ هزار دلار محکوم کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • a IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    4 1
    شاهزاده چیه بابا شیخ زاده
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    1 0
    الته نظر دوست گرامی محترمه، ولی اصالتا باید اونهارو ،نه شاهزاده، ونه شیخ زاده، بلکه حرومزاده خطاب کرد. / باتشکر مدیریت ویراستاری علمی ادبی فرهنگستان هنر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس