خبرویژه

روحانی در بحبوحه انتخابات نیز با کم‌لطفی، آزمایش موشکی سپاه و نمایش شهرهای موشکی در برابر تهدیدهای دشمنان را تخطئه کرد.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ویژه های خود نوشت:

رئیس‌جمهور پنجشنبه شب در جمع شماری از فعالان اقتصادی گفت: بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم و کسی جرئت رقابت با آن را ندارد. این اقتصاد و خصوصی‌سازی نیست.


روحانی در این دیدار گفت: ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ برای این بود که اقتصاد به مردم واگذار شود و دولت از اقتصاد دست بکشد، اما ما چه کار کردیم؟ بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، این اقتصاد و خصوصی‌سازی نیست.
رئیس‌جمهور افزود: از آن دولتی که تفنگ نداشت می‌ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند.


روحانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، زمانی که سیاست‌های اصل ۴۴ تدوین شد، در مراسمی با حضور مسئولین کشور فرمودند که این سیاست‌های کلی باید یک انقلاب اقتصادی باشد، خاطر نشان کرد: اگر سیاست‌های اصل ۴۴ به درستی و دقیق اجرا می‌شد، واقعا انقلاب و تحول بزرگی در اقتصاد روی می‌داد.


نیش و کنایه چندباره آقای روحانی علیه سپاه پاسداران و قرار سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حالی است که شخص وی در ۵-۶ ماهه قبل از انتخابات از گیلان و انزلی در کنار خزر تا پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در کنار دریای خزر، انواعی از پروژه‌های مهم ملی را افتتاح کرد که تمام زحمت آن را فرزندان سختکوش و کم توقع ملت در همین قرارگاه سازندگی به جان خریده بودند. گفته می‌شود دولت هم اینک بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان در قبال اجرای این پروژه‌های مهم ملی ( در زمینه محرومیت‌زدایی، جاده‌سازی، خودکفایی بنزین و استخراج گاز و نفت) به قرارگاه سازندگی بدهکار است. و این در حالی است که بسیاری از این حوزه‌ها مورد تحریم دشمن قرار داشت و ظرفیت‌های داخلی هم تکافوی نیازهای دولت را نمی‌کرد چندان که در همین دولت یازدهم، بارها به اصرار خود دولت، از سپاه خواسته شد پیشبرد این پروژه‌های ضروری ملی را برعهده بگیرد. بنابراین سخنان اخیر نوعی نمک‌نشناسی و ناسپاسی است.


از طرف دیگر باید گفت آقای روحانی آدرس اشتباه می‌دهد، رقیب  بخش خصوصی و تولیدکننده‌ها، برخی مدیران و وزیران چند هزار میلیاردی دو شغله و دلالان و واردکنندگان مرتبط با آنها هستند که همت حمایت از تولید و اقتصاد ملی را ندارند بلکه منافع شرکت‌ها یا رفقای آنها در تعارض با تولیدکنندگان عادی است. مصیبت اقتصاد، فریدون‌ها و مدیران نجومی‌بگیر هستند که پای شرکت‌های چینی و فرانسوی و اتریشی و ایتالیایی و... را در همین چند سال اخیر به قیمت زمین زدن ظرفیت‌های موجود داخلی به کشور باز کردند.


دولتی که به تصریح وزیر صنعت، حتی یک ریال یارانه تولید به فعالان اقتصادی نداد، حالا در جمع آنها دشمن فرضی می‌تراشد تا از مسئولیت قانونی بگریزد. اما آیا با این پشت هم‌اندازی‌ها و فرافکنی‌ها، رکود برطرف می‌شود و اقتصاد رونق می‌گیرد؟ بی‌تردید شخص آقای روحانی به عنوان مسبب اصلی این وضعیت، بیشترین سهم را در زمین خوردن تولید و اقتصاد ملی دارد.


از سوی دیگر باید یادآور شد که دولت در همین چند سال اخیر برخلاف ادعای لزوم کوچک شدن و جا باز کردن برای بخش خصوصی فربه‌تر و حجیم‌تر شده است چنان که هزینه‌های جاری آن در ۴ سال، بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.


روحانی در بحبوحه انتخابات نیز با کم‌لطفی، آزمایش موشکی سپاه و نمایش شهرهای موشکی در برابر تهدیدهای دشمنان را تخطئه کرد که موجب خوشحالی‌ آمریکا و  دشمنان منطقه‌ای ملت ایران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    11 1
    درود بر تمام کسانی که برای ملت کار می کنند. درود بر تمام کسانی که پروژه هایشان تمومی ندارد و محدود به یه دوره خاص نیست.
  • احمدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 1
    شما که برای یک شعار دادن چند نفر مجهوالهویه اینهمه سخنان مقم معظم رهبری پخش می کنید پس چرا در خصوص اهانت های این فرد رئیس جمهور از حقانیت عملکرد جهادی وتوام با بصیرت انقلابی دفاع نمی کنید وسخنام معظم له را در خصوص تقدیر از قرارگاه خاتم الانبیائ پخش نمی کنید مگر امام امت عنوان نداشتن که اگر سپاه نبود کشور نبود این یک گزینه راهبردی برای تمام مقاطع است وخود خط قرمز نظام نگذارید این افراد هجمه وارد کنند وگرنه مردم جلو این هجمه را خواهند گرفت وشما نمی توانید دگر جمع کننده امور باشید
  • مخمخ RU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    5 3
    به همین ایام اخرین ماه برکت خداوند سوگند اگر سپاه نبود ما الان برده عربهای کثیف و صهیونیست ها بودیم....چقدر باید قدر ناشناس بود!!!ایرانی چشمت رو باز کن و بدان که در کشور ایران از دیر باز هرکس خدمت کرد در اوج نا باوری سرش رو زیر اب کردند ...یا زیر ابش رو زدند....بخدا مظلوم تر از بچه های سپاه کسی رو نداریم...هرچی هم میخورند و میبرند از شیر مادرشان حلال تر باشه!!!..حداقل خدمت هم میکنند اثرش رو ببینید اگر کور نیستید...!!!خداوند پشت وپناه سپاه اسلام!
  • صبور IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 2
    نمک نشناسی ریس دولت در مورد کارهای جهادی سپاه ولی رقیب بخش خصوصی و تولید کننده ها ، برخی مدیران و وزیران چند هزار میلیاردی دو شغله و دلالان و واردکنندگان مرتبط با آنها هستند که همت حمایت از تولید و اقتصاد ملی را ندارند بلکه منافع شرکت ها یا رفقای آنها در تعارض با تولیدکنندگان عادی است.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    4 2
    روحانی مثل تندروهای اسراییل و امریکا و عربستان هر روز داره سپاه رو می زنه البته مشخصه چرا کسی که دیگه هشت سالش تمام شده دست به هر کاری برای خوشحالی کدخدا می زنه
  • کیان IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    3 2
    این مرد در حال فشار به سپاه و تشویش اذهان عمومی علیه سپاه و فشار برای مذاکره برای موشکهاست. این مسئله از قبل از انتخابات جزء برنامه های براندازی این دولت لیبرال بود و همه کارشناسان هم تذکر داده بودند. با اینکه نقشه های این مرد را می دانیم ولی برای با اینحال از پیش برای آن چاره و جوابی آماده نمی کنیم. او می خواهد سپاه را با ادعای اینکه به فکر اقتصاد ایران نیست و اقتصاد ایران را در دست گرفته است تضعیف نماید در حالی که واقعیت امر این است که در حال حاضر سپاه نمی گذارد که نقشه های دولت در خصوص تضعیف اقتصاد به تمام کشور رسوخ کند. باید با مدارک مستدل و یک حمله همه جانبه رسانه ای و مسدود نمودن رسانه های آنها به مردم بفهمانیم که چه کسی در حال از بین بردن نظام و جمهوری اسلامی است.
  • ناسپاس ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    21 5
    درست میگه بایدبدن به حسین فریدون ونعمت زاده اونها هم واگذارکنن به شرکتهای دبی وامارات وپیش پرداخت هم برای کار نکرده بهشون بدن.
  • ali IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    18 4
    اقای روحانی تو یکی از سخنرانی هاش گفت . جهان جهانی است بر اساس منافع کشورهای قدرتمند!. در حالی که غرب و امریکا هرگز برای ما منافعی در نظر نمیگیرند مگه اینکه بریم زیر چتر کد خدا و بشیم نوکر انها
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    5 2
    حتما شما میخوستید جواب داعشی ها رو هم با مذاکره بدید.شما همون مذاکرات با پنج به اضافه یک رو به نتیجه برسونید بقیه پیشکش.اگه سپاه نبود معلوم نبود دشمنامون چه بلایی سرمون میاوردن.تورو خدا دیگه دشمن شادمون نکنید.
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 2
    واقعا" که نمک خوردن و نمکدان شکستن چقدر نفرت انگیزه من نمی دونم در زمان تبلیغات چطور آقای روحانی با پر رویی رفتند پتروشیمی ساخته قرار گاه خاتم الانبیاء سپاه رو افتتاح کردند . واقعا" که
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 1
    چه تفاهمی است بین روحانی ودشمنان خارجی سپاه درسیاه نمایی علیه سپاه !قابل هضم نیست
  • شاهد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 1
    ما برای کوری دشمنان دولت تفنگدار دعا وآنهارا به خاک مزلت خواهیم نشاند
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    4 1
    نمک از ما خوری و نمکدان ما شکنی!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس