کد خبر 741189
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
روز قدس- قم

شعارهای جمع اندکی که در حاشیه راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور سرداده شد، مصداق یک رفتار نسنجیده و غیرعقلایی و چه بسا مشکوک است.

به گزارش مشرق، در سرمقاله روز شنبه روزنامه صبح نو آمده است:
حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی‌ها در کشور ظاهراً تمامی ندارد. منبردارانی که به ظاهر دیگران را به اخوت و برادری فرا می‌خوانند و از همه انتظار همراهی و همکاری دارند، اما خود بیش از دیگران منشاء  انشقاق و قطب بندی جامعه و کشور شده‌اند . یک روز به بهانه مشکلات برجای مانده از گذشته ،روز دیگر به بهانه توانایی‌های فلان نهاد کشور که تحت اختیار ایشان نیست و...  انتخابات چند هفته‌ای است پایان یافته ولی ظاهراً رقابت‌های آن ادامه دارد و با وجود تأکید چندباره رهبری بر پرهیز جدی از دو قطبی سازی، جای تعجب و سؤال جدی وجود دارد که چرا اشخاص یا جماعتی همچنان اصرار دارند، گروه‌های مردم را با سخنان و اظهارات تحریک آمیز رو در روی یکدیگر قرار دهند!؟ متأسفانه نتیجه این رفتارهای غلط تحریک احساسات عده‌ای است که رفتار غلط را با واکنش‌های غلط‌تر پاسخ دهند. شعارهای جمع اندکی که در حاشیه راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور سرداده شد، مصداق یک رفتار نسنجیده و غیرعقلایی و چه بسا مشکوک است؛ غیرعقلایی از این جهت که در روزهای اوج اقتدار جهانی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی، دشمن را به بروز اختلافات داخلی و رو در رو قرار گرفتن صفوف مردم امیدوار می‌کند و مشکوک از آن جهت که به کج اندیشان و بهانه تراشانی که «آتش به اختیار» بودن افسران جنگ نرم را برتابیده‌اند، مستمسکی تازه می‌دهد تا چون ماجرای بیانیه سازی هفته گذشته، به تخطئه یک حرکت امیدبخش فکری و فرهنگی ادامه دهند. به هر روی آنچه مسلم است نیاز مبرم کشور به آرامش و پرهیز از تنش زایی و بیان سخنان حاشیه‌ساز و اتخاذ مواضع دشمن شادکن است. مردم انتظار دارند به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود و برای تحقق مطالباتشان قدم‌های عاجل و اساسی برداشته شود نه اینکه هر روز به بهانه‌ای، حاشیه پردازی‌ها جای پاسخ گویی به مطالبات آنها را بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    14 10
    .... مصداق کامل فتنه گر و منافقه و این حرکات شعاری مشکوک بیشتر از جناح فاسد اصلاح طلب سر میزند تا بچه های با ایمان انقلاب
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    15 11
    بچه های با ایمان انقلاب دیگر تجربه دارند مثل سالهای ۷۰ نیستند و این بازی خود دولتی هاست البته با کمک مزدور های ظاهرا...
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    9 9
    کار نفوذی هاست. اینها اصلاح به نظام اعتقاد ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس