مسجد الاقصی

پلیس رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه به بهانه تلاش برخی جوانان برای "اخلال در نظم عمومی"، اعلام کرده بود که محدودیت‌های شدیدی بر ورود نمازگزاران به مسجد مبارک الاقصی اعمال خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دهها هزار نفر از شهروندان فلسطینی از مناطق مختلف اراضی اشغالی فلسطین برای برگزاری مراسم شب بیست و هفت ماه رمضان در مسجد مبارک الاقصی خود را به قدس اشغالی رساندند و این در حالی است که نظامیان صهیونیست به افراد  زیر 40 سال اجازه ورود به این شهر را نمی دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بیش از 270 هزار فلسطینی با وجود تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی خود را به مسجد الاقصی رساندند تا در مراسم شب قدر (شب بیست و هفتم) شرکت کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه به بهانه تلاش برخی جوانان برای "اخلال در نظم عمومی"، اعلام کرده بود که محدودیت های شدیدی بر ورود نمازگزاران به مسجد مبارک الاقصی اعمال خواهد کرد.

رژیم اشغالگر قدس همچنین برخی جاده ها و خیابان ها را بسته و قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده بود؛ به طوری که هزاران نفر از عناصر پلیس و یگان های ویژه در مناطق شرق قدس و به ویژه بخش قدیمی آن مستقر شده بودند.

در همین حال، شخصیت های دینی و موسسات مختلف فلسطینی از جمله موسسه اوقاف و آثار باستانی "الاقصی" اقشار مختلف ملت فلسطین را به برگزاری مراسم احیای شب قدر در مسجد مبارک الاقصی در قدس اشغالی فراخوانده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس