کد خبر 739920
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
رحمتی

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: هدف ما این است که بازیکنان زیادی پرورش دهیم تا استقلال نیازی نداشته باشد از جای دیگر بازیکن بگیرد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی درباره انتخابش به عنوان سرمربی امید استقلال اظهار داشت: از علیرضا منصوریان و رضا افتخاری تشکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد که بتوانم هدایت تیم امید را برعهده بگیرم و دوباره به خانه خودم برگردم. امیدوارم در رده امیدها که زیرنظر منصوریان هم خواهد بود، جوانان باانگیزه را آموزش داده و به رده بزرگسالان بیاوریم.

وی افزود: باید بازیکنان زیادی معرفی کنیم تا سال‌های بعد برای استقلال بازی کنند. نباید نیاز نداشته باشیم از جاهای دیگر بازیکن بگیریم. هر چقدر بازیکن پرورش دهیم، به سود استقلال خواهد بود. هدف ما پروش دادن و معرفی به رده بزرگسالان است.

سرمربی تیم امید در خصوص اینکه ظاهرا قرار است در کادر فنی بزرگسالان هم حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: بله، به گفته منصوریان قرار است در کادر فنی بزرگسالان هم حضور داشته باشیم. باید بین مجموعه امید و بزرگسالان یکپارچگی وجود داشته باشد.

نوازی در خصوص اینکه چه راهکاری دارد تا در رده امیدها باندبازی صورت نگیرد، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب باید کاری کنیم تا مشکلاتی نداشته باشیم. فکر نکنم در سال‌های اخیر اتفاقی در رده امیدها افتاده باشد، اما اگر برخی‌ها بخواهند شیطنت کنند، کاری به آنها نخواهم داشت و به باشگاه واگذار می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس